نشست مدیر اجرایی مرکز رشد محلات و نیم ور با فرماندار شهرستان محلات

نشست مشترک محمدرضا شریفیون مدیر اجرایی مرکز رشد محلات و نیم ور و دکتر محمدرضا ناظری فرماندار شهرستان محلات ، در خصوص ارائه فعالیت های مرکز رشد در سال جاری برگزار شد.

در این نشست شریفیون ضمن معرفی مرکز رشد محلات و نیم ور به عنوان تنها مرکز رشد دارای مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در شهرستان محلات اظهار داشت : تنها ۳ مرکز رشد اراک ، محلات و تفرش با مجوز مستقیم از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در سطح استان مرکزی مشغول به فعالیت می باشند.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه مرکز رشد به افراد خلاق ، دارای ایده و فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان محلات افزود : این مرکز با ارائه امکانات و تسهیلات به کسب و کارهای نوپا ، ضریب موفقیت کسب و کارها را افزایش و هزینه و ریسک آنها در ابتدای فعالیتشان را کاهش می دهد.

مدیر مرکز رشد محلات و نیم ور تصریح کرد : در حال حاضر ۱۴ واحد فناور در حوزه های برنامه نویسی ، طراحی نرم افزار و اپلیکیشن ، فروشگاه آنلاین ، تولید گل و گیاهان زینتی ، اکتشاف معادن و فلزات ، ساخت انیمیشن ، تولید محصولات فرهنگی و هنری و صنایع دستی در مرکز رشد مستقر و فعال می باشند.

وی با اشاره به فعالیت های مرکز رشد در جهت توانمند سازی و تقویت ایده ی محوری واحد های فناور ادامه داد : برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی همچون کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی عقد قراردادها ، کارگاه آموزش زیست بوم کسب و کار ، دوره آموزشی نرم افزار ادیوس و دوره آموزشی فتوشاپ پیشرفته از جمله برنامه های اجرا شده این مرکز در سال جاری می باشد.

شریفیون ضمن دعوت از فرماندار شهرستان محلات جهت بازدید از مرکز رشد تاکید کرد : بازدید فرماندار از مرکز رشد و حمایت از واحد های فناور و ملاحظه دستاوردها و تولیدات آنها ، کمک شایانی به پیشبرد کسب و کار این واحدها خواهد کرد.

نقش مهم مراکز رشد در حمایت از افراد خلاق و کارآفرین

دکتر محمدرضا ناظری فرماندار شهرستان محلات در این نشست ضمن معرفی مقوله اشتغال به عنوان دغدغه و معضل اصلی کشور گفت : مراکز رشد نقش مهمی در حمایت از کارآفرینان و توسعه بازار محصولات آنها می توانند ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد : با در نظر گرفتن نیاز جامعه و کشور ، فعالیت در حوزه اشتغال و کارآفرینی تلاش مضاعفی را می طلبد.

فرماندار شهرستان محلات با تاکید بر ادامه اقدامات مرکز ‌رشد ، ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک بازدیدی از این مرکز و واحدهای فناور مستقر در آن داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور یک مرکز رشد در شهر محلات می باشد

    نظرات