مدت گارانتی لوازم خانگی چگونه محاسبه میشود؟
زمان تولید محصولات معمولا در پشت برگه یا کارت گارانتی ذکر میشود، اما معیار محاسبه این زمان چیست؟ آیا کارخانجات و گروههای تولیدی برای ارائه خدمات پس از فروش از فرمول خاصی استفاده میکنند؟ چگونه یک کارخانه تصمیم میگیرد که برخی از محصولات آن دارای گارانتی ۱۲ ماهه، ۱۴ ماهه یا ۱۸ ماهه باشند؟ البته ممکن است که برخی از محصولات هیچ گاه نیاز به خدمات پس از فروش و گارانتی پیدا نکنند چرا که کارخانجات بزرگ و معتبر در هنگام تولید محصولات و قبل از روانه آن به بازار، محصول را به آزمایشگاههای پیشرفته خود ارسال میکنند که در آن صحت سلامت محصول و مسائل مرتبط با آن کاملا بررسی شود. البته به هر حال به دلایل مختلفی مثل خطاهای انسانی، مشکلات در هنگام تولید، حمل و نقل کالا از کارخانه به فروشگاهها و نمایندگیها و … ممکن است برای محصول مشکلاتی ایجاد شود که در طول زمان گارانتی شاهد بروز آنها خواهیم بود. شما چه برندهای ایرانی و خارجی دیگری در حوزه لوازم خانگی میشناسید که با استفاده از کارخانههای هوشمند محصولاتی باکیفیت تولید کنند و در این زمینه به عنوان یک پرچم دار و الگو شناخته میشوند؟ دیدگاههای خود را در این باره با دیگر مخاطبان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات