اسپار بین‌الملل برنده دو جایزه...

اسپار بین‌الملل برنده دو جایزه...

اسپار بین‌الملل برنده دو جایزه پی‌ال‌ام‌ای  شد

اسپار اینترنشنال مفتخر به کسب دو جایزه صنعتی و پرطرفدار که توسط انجمن تولیدات انحصاری ترتیب داده شده‌اند، شد. در تقسیم‌بندی‌های تنقلات، تیوب‌های کینوا (Quinoa) و برنج چیا (Chia Rice) بسیار محبوب شده است و در کنار آن کپسول اسپرسو طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر نیز در صدر طبقه‌بندی قهوه‌ها قرار گرفته‌اند.

جایزه پی‌ال‌ام‌ای (PLMA) بر اساس نظرات داوران در زمینه مفهوم، ظاهر، بافت/بو، ارائه و ارزش پول تعیین می‌شود. نزدیک به ۵۵۰ محصول از ۷۰ خرده‌فروشی در ۲۳ کشور و در ۷۲ دسته‌بندی توسط هیات‌داوران بین‌المللی  پی‌ال‌ام‌ای قرار داده شدند. این داوری بر خلاف هر سال که در ماه می انجام می‌شد، در روز‌های ۲۵ و ۲۶ آگوست سال جاری صورت گرفت.

تیوب‌های کینوا و برنج چیا

تیوب‌های کینوا و برنج چیا به‌عنوان بخشی از طیف محصولات ترد و گزینه‌ای سالم در سال جاری عرضه شده است. این طیف شامل چیپس و هوموس، تیوب‌های کینوا و برنج چیا با خامه ترش و پیازچه و مکعب‌های درست شده از عدس با طعم گوجه و ریحان است. این طیف بسیار مناسب افراد با رژیم غذایی وگان بوده و صد درصد بدون گلوتن و روغن پالم است.

کپسول اسپرسو طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر

کپسول‌های اسپرسو طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر در بسته‌بندی‌های صیقلی و محفظه‌های مقوایی و قابل بازیافت و با رنگ‌های طبیعی به نمایش گذاشته شده است.

همراهان اسپار در سرتاسر جهان از دسترسی به این محصولات و سایر محصولات تحسین شده در سطح بین‌المللی و متنوع سود می‌برند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات