مایکت به ۲۵ میلیون نصب فعال رسید؛ آغاز مرحله جدید رقابت مارکت‌های اندرویدی

بیش از ۵۰ میلیون ایرانی صاحب تلفن هوشمند هستند که با ترکیب این دو متوجه می‌شویم، مایکت روی تقریبا نیمی از گوشی‌های هوشمند فعال در ایران نصب شده است که رقم قابل توجهی برای این اپ‌استور بوده و می‌تواند زنگ هشداری برای جدی‌ترین رقیبش در این بازار باشد. او همچنین درباره تمایزهای این بازار اندرویدی نسبت به رقبا برای کاربران به الگوریتم‌های جستجو، طراحی تجربه‌ کاربری (UX)، سیستم‌های پیشنهاد بازی و اپ به کاربر اشاره کرد و در ادامه به دیجیاتو گفت یکی از مزیت‌های مایکت بخش شبکه اجتماعی آن است که کاربران می‌توانند درباره اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موجود، مطلب بنویسند، لیست پیشنهادی خود را در آن قرار دهند و پیشنهادات سایر کاربران را مشاهده کنند که به دنبال بهبود و خلاقانه‌تر کردن این فضا هستیم. مدیرعامل مایکت به تلاش‌های این مجموعه درباره حوزه سردبیری نیز اشاره کرد و گفت: «سعی داریم برای تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موجود در مایکت، توضیحات فارسی و نظر سردبیر قرار دهیم و آفلاین یا آنلاین بودن آن‌ها را مشخص کنیم تا کاربران راحت‌تر بتوانند برای دانلود یک اپ تصمیم بگیرند.» مدیرعامل مایکت در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر این که شیوع ویروس کرونا تا چه حدی روی آمار رشد قابل توجه این پلتفرم تاثیر داشته است، گفت: رحیمیان در پاسخ به این سوال که چالش‌هایی مثل حذف اپلیکیشن‌ها به دستور قضایی چقدر می‌تواند بر علاقه کاربران به استفاده از مارکت‌های ایرانی اثر داشته باشد، از این موضوع گلایه کرد و گفت این یک نوع حمایت از رقبای خارجی است:

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات