برگزاری کارگاه مشاوره تخصصی "تولید محتوا در فضای مجازی"

توسط مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور کارگاه مشاوره تخصصی “تولید محتوا در فضای مجازی” برگزار شد.

کارگاه آموزشی دو روزه تولید محتوا در فضای مجازی روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ ویژه اعضای واحدهای فناور در مرکز رشد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با هدف افزایش دانش و تخصص افراد دارای ایده و تیم های مستقر در مرکز رشد انجام گرفت در خصوص موضوعاتی از قبیل اصول و قواعد تجارت الکترونیک، ایجاد کسب و کارهای نوین با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، کسب درآمد از طریق فضای مجازی و صفحات اینستاگرام، ویژگی یک محتوای قدرتمند، لزوم آموزش جهت ساخت محتوای جذاب و … مطالب کاربردی و مفیدی ارائه گردید.

محمد فروتن بنیان گذار استارتاپ سبزواره مدرس جلسه اول این کارگاه آموزشی گفت: انواع محتوای قابل تولید در فضای مجازی و صفحات اینستاگرام، محتوای متنی، ویدئویی و محتوای صوتی است.

وی افزود: یکی از موارد مهم در مسیر کسب درآمد از طریق صفحات اینستاگرام اعتمادسازی برای مخاطبان است که این مهم به کارگیری روش هایی جهت احساس نیاز مخاطب، نشان دادن تیم همکاران، آموزش گوشه‌ای از کسب و کار به مخاطبان و … محقق می گردد.

امیرحسین قاسمی بنیان گذار استارتاپ دیجیتال مارکتینگ مدرس جلسه دوم این کارگاه آموزشی گفت: طبق آخرین آمار در بین تمام بازارهای اقتصادی و تجاری در دنیا، پول سازترین ابزار دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام و استوری اینستاگرام است.

وی گفت : یک باور اشتباه در ایجاد صفحات اینستاگرام این است که به محض اینکه صفحه ای را ایجاد می کنید باید سریع به درآمد و پول سازی رسید که این فرضیه اشتباه است زیرا شما پایه گذاری یک کسب و کار نوپا در آینده را انجام می دهید.

مدیر استارتاپ دیجیتال مارکتینگ افزود : اپلیکیشن اینستاگرام ۵۵ میلیون کاربر ایرانی دارد و این بازاری است که اشباع پذیر نیست و شما هر زمان که آمادگی دارید و آموزش های لازم را فرا گرفته اید می توانید به این بازار ورود کرده و از این فضا درآمد کسب کنید.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور یک مرکز رشد در شهر محلات می باشد

    نظرات