آغاز طرح «هفته‌های خرید اینترنتی» برای...

آغاز طرح «هفته‌های خرید اینترنتی» برای...

آغاز طرح «هفته‌های خرید اینترنتی» برای تشویق مردم به خرید آنلاین

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، طرحی برای فروش آنلاین کسب و کارهای محلی در استان‌های سراسر کشور و تشویق مردم به خرید اینترنتی آغاز می‌کند .

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در نظر دارد برای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات و فروش آنلاین و پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌های سراسر کشور و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی، طرح «هفته‌های خرید اینترنتی» را آغاز کند. این طرح از ابتدای اسفندماه به ‌مدت یک سال شروع به کار می‌کند .

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، در رویداد هفته‌های خرید اینترنتی، فرصت و بستری فراهم می‌شود که مردم در تمام کشور بتوانند سرویس‌های اینترنتی را در حوزه‌های مختلف تجربه کنند و کسب‌وکارهای محلی و مجازی در استان‌ها هم خدمات خود را در خدمت مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر قرار بدهند .

هدف از برگزاری این طرح، حمایت از کسب‌وکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در تمام بخش‌های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران، تاکید بر تمرکز زدایی از سرویس‌های اینترنتی، قطع زنجیره‌ی ویروس کرونا و محدود نماندن به پایتخت عنوان شده است .

به گزارش زومیت، کسب‌وکارهای علاقه‌مند به ثبت ‌نام در رویداد هفته‌های خرید اینترنتی باید عضو اتحادیه کسب وکارهای مجازی و دارای پروانه کسب باشند؛ در این صورت، آن‌ها می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، به ثبت اطلاعات اقدام کنند. وب‌سایت فروش این کسب‌و‌کارها ازطریق نشانی اینترنتی www.ecfestival.ir در وب‌سایت اتحادیه نمایش داده می‌شود .

نویسنده: فاطمه مختاری

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات