مدیرعامل بایا: ظرف سه سال، ۳ درصد به تجارت الکترونیکی ایران اضافه می‌کنیم

«ابراهیم ابراهیم بای» مدیرعامل بایا با ذکر این نکته که شرکت در سال ۸۲ و با سرمایه شخصی راه‌اندازی شده اعلام کرد که در ابتدای راه در زمینه تولید نرم افزار در مقیاس کلان فعالیت داشتند. برخلاف تصور اولیه بسیاری از افراد که بایا را رقیبی برای دیجی کالا می‌دانستند و تصور داشتند که این پلتفرم قرار است یک فروشگاه اینترنتی بزرگ باشد، ابراهیم بای اعلام کرد که بایا فراتر از یک فروشگاه اینترنتی عمل می‌کند و در واقع بستری دوگانه است که در آن هم خدمات آنلاین صورت می‌گیرد و هم اجناس به فروش می‌رسد. او در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که آیا دیجی کالا یا سایر فروشگاه‌های اینترنتی را رقیب خود می‌داند یا نه می‌گوید که بازار تجارت الکترونیکی در ایران آنقدر جا دارد که هنوز هیچ کس تبدیل به رقیب دیگری نشود: «اول باید سهم تجارت الکترونیکی مناسبی در کشور شکل بگیرد تا بعد رقابت در آن ایجاد شود. او در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه قصد دارند چه سهمی را در بازار تجارت الکترونیکی به دست بیاورند می‌گوید که برنامه‌ریزی دقیقی برای این کار دارند: «ما قصد داریم طی سه سال، ۳ درصد به سهم تجارت الکترونیکی ایران اضافه کنیم.» او می‌گوید تا به امروز برای بایا رقمی معادل ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که همه آن سرمایه‌گذاری شخصی بوده است. به گفته ابراهیم بای حق اشتراک ماهیانه و ارائه خدمات ویژه به مشتریان از جریان‌های درآمدی این پلتفرم خواهد بود: «بسیاری از خدمات قابل قیمت‌گذاری نیستند، به طور مثال نمی‌توان به صورت قطعی قید کرد که هزینه شستشوی یک مبل چقدر است.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات