فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب

فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب

فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب

افزایش میزان خدمت‌رسانی فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای رفاه با افتتاح شعب جدید در دهه مبارک فجر

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همچون سال‌های گذشته با آغاز به‌کار شعب جدید فروشگاهی، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، به استقبال دهه مبارک فجر همزمان با بهمن ماه سال جاری رفت.


این شرکت با افتتاح شعب جدید در سراسر کشور و برگزاری جشنواره های فروش ویژه همراه با تخفیفات چشمگیر کالاهای اساسی باکیفیت در سبد خانوار ایرانی، به استقبال دهه مبارک فجر در سال جاری رفت. این فروشگاه ها با برخورداری از امکانات روز فروشگاهی در سطح استاندارد جهانی و با قرارگیری در مناطق مختلف شهرهای ایران و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، دسترسی شهروندان را به امکانات فروشگاهی مناسب فراهم کرده‌اند.

همچنین در راستای تحقق هدف راهبردی «توسعه شتابان»، در ایام دهه مبارک فجر، ۱۳ فروشگاه و شعبه رفاه مارکت جدید در شهرهای مختلف کشور بازسازی و افتتاح شدند. قابل ذکر است که شعب جدید فروشگاه رفاه به طور رسمی با حضور مقامات استانی و مدیران سازمانی فروشگاه های رفاه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی افتتاح شدند.

شهرهای استان هایی چون قزوین (شعبه شقایق)، زنجان (شعبه اندیشه)، هرمزگان (شعب نور و قشم)، فارس (شعبه پاسارگاد)، کردستان (شعبه زاگرس)، مازندران (شعبه هراز)، البرز (شعبه رحمانی تبار فردیس) و تهران (شعب نقش جهان، زرتشت، جوادیه، رباط کریم و قصرالدشت) میزبان شعب جدید فروشگاه رفاه بودند. ضمن اینکه افتتاح شعب جدید و بازسازی‌شده در شهرهای مختلف تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

با توجه به آغاز به‌کار شعب جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی و همچنین رشد چشمگیر میزان سطح فروش، افزایش تعداد پرسنل، رسیدن تعداد نیروی کار با احتساب شرکت‌های زیرمجموعه به حدود ۱۱هزار نفر و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی اعضای خانواده بزرگ رفاه در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور به ویژه همزمان با دهه مبارک فجر، انتظار می‌رود این بنگاه اقتصادی خصوصی سهم خود را در افزایش میزان اشتغالزایی در صنعت خرده فروشی کشور بیش از پیش افزایش دهد.

این مسئله در حالی است که در روزهای شیوع ویروس کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی، بسیاری از نیروهای کار در حوزه‌های شغلی مختلف در کشور از کار بیکار شده‌اند. بنابراین این اقدام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه می‌تواند زمینه‌ اشتغال افراد در شهرهای مختلف را فراهم سازد و به چرخه اشتغالزایی کشور کمک کند.

گفتنی‌ است که شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی با بیش از ۷۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با ۳۵۰۰ تامین کننده معتبر کالا، تا پایان سال جاری همزمان با افتتاح شعب جدید و با افزودن بیش از ۵۵هزار مترمربع به متراژ سطح فروش در سراسر کشور معادل ۵۰درصد از راهبرد توسعه فروشگاهی مشابه در سال گذشته را با وجود شرایط سخت و پیچیده اقتصادی کنونی کشور محقق کرده است.

منبع: روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات