همکاری پوشه و متریکس در جهت سهولت کار دیجیتال مارکترها
پوشه یک سرویس مارکتینگ اتومیشن برای نرم افزارهای موبایل و وب است که به کسبوکارها و توسعهدهندگان کمک میکند تا از طریق آن نرخ بازگشت و میزان درگیر شدن کاربرانشان با برنامه را افزایش دهند و از آمار و فیلترهایی که این پلتفرم در اختیارشان قرار میدهد برای بهبود برنامه و افزایش رضایت کاربران بهره ببرند. مدیر عامل متریکس نیز با اشاره به فراگیری این پلتفرم به دیجیاتو گفت: «با وجود آنکه حوزه تمرکز متریکس روی اتریبیوشن و فرایند قبل از نصب کاربر و آنالیز تعامل کاربران پس از نصب است اما پوش نوتیفیکیشن نیازی است که مدتها بود از سمت دیجیتال مارکترها به متریکس روانه میشد و ایده همکاری ما با پوشه از این نقطه شکل گرفت تا به درخواست مشتری توجه کنیم.» در ادامه، طاهری به نتیجه همکاری انحصاری متریکس با پوشه اشاره کرد و به دیجیاتو گفت: «وقتی کاربران این دو پلتفرم را در کنار همدیگر داشته باشند، این امکان برای دیجیتال مارکترها وجود خواهد داشت که بتوانند کمپینهای با مشارکت بهتری طراحی کنند و با توجه به نحوه جذب کاربر، به طور متفاوت و خاص با او رفتار کند.» مدیر بیزینس پوشه نیز به دیگر نتایج این همکاری مانند کاهش هزینه و زمان پیادهسازی دو سرویس، استفاده از دیتای اتریبیوشن در کمپینهای مارکتینگ اتومیشن، انتقال و تعریف لحظهای اکانت و اپلیکیشن و تنظیمات کاربری مثلا سرویس پوشه در پلتفرم متریکس و بالعکس اشاره میکند. او ارسال پیام و شروع تعامل با کاربران انتخاب شده از دیتای اتریبیوشن در متریکس و از طریق قابلیتهای پوشه همانند ارسال پیامک، ایمیل یا پوش نوتیفیکیشن برای کاربران هدف را از دیگر مزایای این همکاری میداند و معتقد است در آینده با توجه به نیازهای مشتریان، این قابلیتها گسترش پیدا خواهند کرد. کارآموز ضمن اشاره به عدم وجود محصول ایرانی که بتواند رضایت کامل مشتریان را در زمینه ارائه مارکتینگ اتومیشن به ارمغان بیاورد، درباره مزیتهای سرویس جدید در مقایسه با سایر رقبای داخلی به دیجیاتو گفت: «این مزایا شامل کیفیت خوب سرویس، زیرساخت و سرعت سرویس در مقیاسهای بالا، امکانات و قابلیتهای متنوع، پشتیبانی و مشاوره پیادهسازی مارکتینگ اتومیشن و همین طور انعطاف در مدل همکاری با سرویس پوشه است.» او علاوه بر این به هماهنگی متریکس و پوشه در لایههای بالاتر مثل لایه بیزینسی و اشتراک تجارب برای توسعه محصول و رشد بازار اشاره میکند و SDK کاملا امن پلتفرم متریکس و ویژگیهای آنالیزی که گپ بین مارکتینگ اتومیشن و اتریبیوشن را پر میکند را از دیگر مزایای این محصول میداند. طاهری با تاکید بر این که نیازهای دیجیتال مارکتینگ خیلی فراگیر است و اکوسیستم موبایل نیز روز به روز پیچیدهتر میشود و نیازمندیهای جدیدتری هم در آن به وجود میآید؛ در مورد برنامه متریکس برای سالهای آینده به دیجیاتو گفت: «با توجه به نیازمندی اپلیکیشنها، شاهد ایجاد بازیگران جدیدی هستیم.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات