دوبی، باز هم در مرکز توجه

دوبی، باز هم در مرکز توجه

دوبی، باز هم در مرکز توجه

جذاب‌ترین پروژه‌های سال ۲۰۲۱

دوبی به عنوان شهری همیشه در حال تغییر، سال به سال در حال توسعه و تغییر است.

سال ۲۰۲۱ با انواع پروژه های در حال آماده سازی هم از این قضیه مستثنی نیست. در این راستا آشنایی با ۱۹ پروژه عمدتا اقتصادی این منطقه استراتژیک خالی از لطف نیست.

آدرس بیچ

«آدرس بیچ» به عنوان اولین ملک ساحلی این برند در دبی قرار است در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۱ افتتاح شود. ساختمان اصلی هتل که ۷۷ طبقه دارد، به زودی در «جمیرا بیچ رزیدنس» افتتاح خواهد شد. یک استخر بی‌نهایت زیبا در پشت بام قرار داد که منظره‌ای فوق‌العاده از خلیج فارس ارائه می‌کند.

چشم دوبی

این سازه یکی ازجالب‌ترین پروژه‌های دوبی است که اکنون با متصل‌شدن غلاف‌ها به مرحله راه‌اندازی نزدیک‌تر شده است. چشم دوبی در بلو واترز قرار دارد. این چرخ و فلک غول پیکر دارای ارتفاع سرسام آور ۲۱۰ متری است و آن را به بزرگترین نوع خود در جهان تبدیل می‌کند. پس از بازشدن، می‌توانید از مناظر پانوراما لذت ببرید.

برج نهر

دوبی در حال حاضر خانه یکی از بلندترین‌های ساختمان جهان به‌نام، برج خلیفه است اما اکنون یک ساختمان بلند دیگر در حال ساخته‌شدن است. این برج با برنامه‌های بلند پروازانه‌ای که دارد، قرار است پس از اتمام به بلندترین برج جهان تبدیل شود.

آکواونتور

این پارک آبی بسیار محبوب به زودی یک توسعه گسترده جدید ایجاد می‌کند و به یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان تبدیل می‌شود. به زودی ۱۲ مسیر و سفر جدید به آکواونتور اضافه خواهد شد.

آتلانتیس د رویال

این هتل پیشرفت کاملا عظیم در هلال شرقی نخل جمیراست که تقریباً ۸۰۰ اتاق مهمان و بیش از ۲۳۰ آپارتمان با سرویس و همچنین رستوران‌هایی از سرآشپزهای معروف جهان از جمله هستون بلومنتال را در خود جای خواهد داد.

سیرکل مال

این قسمت در قلب دهکده جمیرا به محض  بازگشایی، بیش از یک میلیون فوت مربع گستردگی خواهد داشت. این گستردگی شامل ۴۰۰ هزار فوت مربع فضای خرید، صرف غذا و سرگرمی است. ۲۰۰ مغازه، یک سوپرمارکت عظیم، ۲ فروشگاه بزرگ، یک مجموعه سینمایی چند پرده‌ای و همچنین چندین فودکورت در آن ساخته خواهد شد.

هتل لگولند

این هتل که قرار است امسال در دبی افتتاح شود، به نظر بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. لگولند در میان پارک‌ها و استراحتگاه‌های دوبی خواهد بود و دارای یک آسانسور جالب است.

بندر دبی

بندر دبی یک مجموعه اسکله مجلل و لوکس است که بین پالم و بلو واترز دبی قرار دارد و یک مقصد جدید دریایی خواهد بود.

دوبی هیلزمال

دوبی هیلز به سرعت در حال رشد است و انتظار می‌رود این مرکز خرید بسیار پر رونق باشد. دوبی هیلز مال در تقاطع جاده الخیل و خیابان ام سقیم در محدوده املاک دبی هیلز واقع شده است. این مکان یک منطقه توسع‌یافته ۱۱ میلیون متر مربعی است و بیش از ۶۵۰ فروشگاه و رستوران در ۲ طبقه دارد. همچنین یک سینمای در پشت بام با ۱۸  نمایشگر هم وجود خواهد داشت.

اکسپو ۲۰۲۰

از این نمایشگاه نمی‌توان به‌عنوان پروژه جدید دوبی نام برد. نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی با یک سال تاخیر از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به روی جهان باز می‌شود. این رویداد جهانی بازدیدکنندگان از سراسر جهان را برای دیدن جاذبه‌ها و شبکه‌های اقتصادی باورنکردنی در امارات گرد هم جمع می‌کند.

میدان وان

این پروژه در مارس ۲۰۱۹ آغاز شد و این مجموعه ۴۰ میلیون فوت مربعی قرار بود ظرف ۳ سال به اتمام برسد اما هنوز منتظر تاریخ نهایی هستیم. ۶۰۰ فروشگاه خرده‌فروشی، یک فواره، یک پیست اسکی داخل سالن به طول یک کیلومتر، صد رستوران و  یک سینما در این مکان وجود خواهد داشت.

موزه آینده

این ساختمان خیره‌کننده را در جاده شیخ زاید مشاهده خواهید کرد. این موزه مکانی برای یادگیری خواهد بود و مسائل بزرگ زمان ما و همچنین آینده را کاوش می‌کند.

موشن گیت

دو دستگاه ترن هوایی جدید به موشن‌گیت اضافه خواهد شد و دوستداران هیجان بسیار خوشحال می‌شوند. وسایل جدید قرار است در سال ۲۰۲۱ افتتاح شوند و براساس فیلم «جان ویک» ساخته شده است.

قلب اروپا

قلب اروپا مجموعه‌ای از شش جزیره در جهان و  یک نقطه عطف جهانی متشکل از ۳۰۰ جزیره، درست در کنار سواحل دوبی است. همان‌طور که به نظر می‌رسد، آنها به شکل نقشه جهان شکل گرفته‌اند و این هتل به زودی افتتاح می‌شود.

باشگاه تنیس هاب

این باشگاه قرار است در «سیلیکون اوسیس» ساخته شود و صدهزار فوت مربع وسعت دارد. افراد تازه‌کار و حرفه‌ای می‌توانند از این باشگاه جدید استفاده کنند و سطح خود را بالاتر ببرند.

تایم اوت مارکت دبی

قرار است این مکان برخی از محبوب‌ترین رستوران‌ها و سرآشپزهای شهر را در خود جای دهد و  در اوایل سال ۲۰۲۱ در  دوبی افتتاح می‌شود.

سوشی سامبا

اگر عاشق سوشی هستید،  این رستوران را در رادار توجه خود قرار دهید. رستوران سوشی در طبقه ۵۱ برج پالم در سال ۲۰۲۱ افتتاح می‌شود. البته شاید کم اهمیت‌ترین مورد در لیست ۱۹ پروژه جدید دبی باشد اما بازدید از آن خالی از لطف نیست.

باشگاه هنرها

این مکان یکی از مشهورترین باشگاه‌های خصوصی در جهان است و  قرار شده اولین شعبه خارجی خود را در دوبی افتتاح کند. همچنین رستوران‌ها، فضاهای نمایشگاهی و موارد دیگر هم برای بازدیدکنندگان ساخته می‌شود.

بازار وارسان

آخرین پروژه جدید دوبی، بازار وارسان است. مساحت این بازا عظیم ۶۵۰ هزار فوت مربع با نزدیک به ۱۷۰ مغازه، دو فروشگاه بزرگ و همچنین ۳۰ رستوران است.

منبع: Ucityguides.com

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات