گفتگو با مدیرعامل «دکتردکتر»؛ پوست‌اندازی با تفکر، سرمایه و سرویس‌های جدید

این پلتفرم اخیرا با تغییر مدیرعامل خود و حضور «شهریار شرافتی» در این سمت و البته افزایش سرمایه‌گذاری گروه لیان روی آن، به دنبال بهبود تجربه کاربران و پزشکان فعال در دکتردکتر و افزایش سهم خود از بازار خدمات پزشکی آنلاین و همچنین گسترش پزشکی از راه دور است. شرافتی در پاسخ به سوال دیجیاتو درباره این که همکاری او با «دکتردکتر» از کجا شروع شد، به آشنایی خود با «ژوبین علاقبند» که اکنون به عنوان مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه لیان فعالیت می‌کند، اشاره کرد و گفت: «در تابستان ۹۹ با دکتردکتر که زیر مجموعه هلدینگ لیان بود آشنا شدم و به درخواست علاقبند و صحبت با علی سریزدی (بنیان‌گذار دکتردکتر) به این مجموعه پیوستم.» مدیرعامل دکتر دکتر در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر این که دکتردکتر چه خدماتی را به کاربران و پزشکان ارائه می‌دهد، گفت که یکی از عمده خدمات این پلتفرم، نوبت‌دهی آنلاین برای ویزیت حضوری در مطب‌ها و کلینیک‌هاست؛ همچنین مشاوره تلفنی با پزشکان خاص، پرسش و پاسخ عمومی در وبسایت، «مجله سلامت» آنلاین که محتوای آن تحت نظر پزشکان طراحی شده و کاربران می‌توانند متناسب با هر مقاله پرسش خود را مطرح و از پزشک‌های مربوطه پاسخ دریافت کنند را از دیگر خدمات این سرویس برشمرد. شرافتی در ادامه به شیوع کرونا و استقبال از خدمات آنلاین با گسترش این پاندمی در سال ۹۹ اشاره کرد و به دیجیاتو گفت: «ما توانستیم طی سالی که گذشت تعداد دکترها و کلینیک‌هایی که امکان نوبت‌دهی دارند را افزایش دهیم و اکنون ۷ هزار مطب فعال در دکتردکتر خدمات ارائه می‌کنند که یک سوم آن‌ها در تهران فعال بوده و دو سوم دیگر در سطح کشور، پخش شده است.» مدیرعامل دکتردکتر با بیان این که هر زمان می‌خواهید سرویس جدیدی را ارائه دهید باید نقاط ضعف و چالش‌های آن حوزه را شناسایی و حل کنید به دیجیاتو گفت که آن‌ها تلاش کرده‌اند در پلتفرم خود تمام نیازهای پزشکان و کاربرانی که به عنوان مریض به آن‌ها مراجعه می‌کنند را در نظر بگیرند. مدیرعامل دکتردکتر با اعتقاد به این که بازیگران حال حاضر حوزه سلامت دیجیتال باعث ایجاد تجربه‌ای بهتر برای کاربران و پزشکان می‌شود به دیجیاتو گفت: «طی امسال و با شیوع کرونا، شاهد رفع نیاز پزشکان و کاربران به کمک بازیگران همین صنعت بودیم که اتفاق بسیار خوبی است. او در ادامه به گسترش تله مدیسین و دورپزشکی تحت تاثیر کرونا در دنیا و ایران اشاره کرد و گفت: «با توجه به این که در آستانه تعطیلات نوروز هستیم و نیاز مریض به پزشک همواره در این دوران وجود دارد، تمرکزمان را روی قوی‌تری کردن سرویس‌مان در حوزه تله مدیسین گذاشته‌ایم تا در کنار نوبت‌دهی اینترنتی، تجربه‌ای یک پارچه و گسترده‌تر را در اختیار کاربران‌مان قرار دهیم.»

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات