اپلیکیشن نوبار از سرویس اسباب کشی بینشهری خود رونمایی کرد
در گزارش عملکرد نوبار گفته شده آخرین برآوردها حاکی از رشد ۳ درصدی سهم بازار نوبار در حوزه فعالیتش بوده است، بهطوریکه در سال گذشته میانگین ماهانه رشد سفارش ۶۰ درصدی حاصل شده است: «همچنین برای اولین بار از آغاز فعالیت، مجموعه به رضایت ۹۵ درصدی کاربران دست پیدا کرده است.» این موفقیتها مرهون جذب سرمایه اولیه این استارتاپ در سال گذشته و به طبع آن توسعه تیم اجرایی بوده است.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات