سرویس «ترایآل» به زودی رونمایی میشود: اولین اتاق پرو آنلاین
اما در کنار مشکلات فروشگاههای اینترنتی آنلاین، شیوع کرونا نیز باعث شده تا تمایل افراد به خرید حضوری نیز کاهش یابد که تاثیر بسزایی در میزان درآمد کسبوکارهای فعال در این حوزه داشته است و آنها را با چالشهای جدی رو به رو کرده است. این سامانه ترکیبی از مد و فناوری برای تجربه کاربری بهتر مشتریان فروشگاههای فعال در حوزه پوشاک است که نیاز به امتحان کردن حضوری لباس را از بین میبرد و کاربران میتوانند با کمک فناوری AR و VR، لباسهای خود را در هر مکان و هر زمان امتحان کنند و با گرفتن عکس لباسهای مختلف آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات