اعزام هیات‌های تجاری و نشست‌های تجاری – فناوری

اعزام هیات‌های تجاری و نشست‌های تجاری – فناوری

در این اعزام که در تاریخ ۳ تا ۵ خرداد در معیت آقای دکتر ستاری انجام می‌شود، علاوه بر نشست‌های B۲B بین شرکت‌های ایرانی و روسی، افتتاحیه خانه نوآوری و فناوری ایران نیز انجام خواهد شد. پیشتر، خانه نوآوری و فناوری ایران با حضور آقای دکتر ستاری و شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در کشورهای چین، کنیا و سوریه ایجاد و افتتاح رسمی شده بود.

ارتباطات بین‌المللی یکی از الزمات اولیه در فرآیند بین‌المللی شدن شرکت‌ها و صادرات محصولات و خدمات می‌باشد. حضور در هیات‌های تجاری بین‌المللی همواره از طرف دولت‌ها مورد حمایت قرار گرفته و بر همین مبنا کریدور نیز بعنوان بازوی اجرایی مرکز در توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان، از اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در راستای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

پذیرش و اعزام این هیات‌ها و یا افراد می‌تواند با هدف‌های مختلفی نظیر توسعه بازار، رصد رقبا و فناوری‌های مشابه، سرمایه‌گذاری مشترک؛ آموزش و کسب تجربه در حوزه‌های مختلف باشد.

لذا در راستای حمایت از صادرات کالاها و خدمات دانش‌بنیان، نفوذ و حضور صادراتی در بازارها، افزایش سهم بازار موجود، پرداخت بخشی از هزینه‌های اعزام "هیات‌های صادراتی، بازاریابی و سرمایه‌گذاری محصولات دانش‌بنیان" در چارچوب آیین‌نامه قابل اقدام می‌باشد.

زمان برگزاری: ۳ تا ۵ خردادماه ۱۴۰۰

مهلت ثبت‌نام: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

لینک ثبت خدمت: https://tesc.ir/service/5/1

تلفن تماس: ۱۵-۶۳۱۰۳۳۱۳ - ۰۲۱ و ۰۹۱۷۸۵۱۳۵۶۴ و ۰۹۱۹۸۰۶۶۶۵۶

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات