مشهورترین خیابان‌های خرید در دنیا

مشهورترین خیابان‌های خرید در دنیا

مشهورترین خیابان‌های خرید در دنیا

هر چند شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر زندگی‌ها را مختل و خیابان‌ها را خلوت کرده اما هنوز شوق خرید در تمام مردم زنده است!

مردم دنیا روزهایی را به یاد می‌آورند که آزادانه در معتبرترین خیابان‌های خرید دنیا قدم می‌زدند و اجناس مورد علاقه خودشان را می‌خریدند. امید به بازگشت آن روزها هنوز وجود دارد. به همین دلیل باز هم می‌توان از خیابان‌های خرید برتر دنیا حرف زد.

ریجنت (لندن)

شاید خیابان آکسفورد لندن مهم‌ترین و مشهورترین خیابان این شهر باشد اما برای گردشگرانی که به دنبال خرید هستند، ریجنت به‌عنوان یک خیابان تجاری از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این خیابان زیباتر و خاص‌تر از گذشته شده و معماری جذاب یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران محسوب می‌شود. در این خیابان بیش از ۱۰۰ فروشگاه وجود دارد و بسیاری از آنها بهترین‌های اروپا هستند از جمله: اولین فروشگاه اپل در اروپا یا قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌فروشی در جهان.

کول‌مارکت (وین)

رومی‌های باستان این مکان را به یکی از خیابان‌های اصلی تبدیل کردند و سال‌ها بعد شخصیت‌هایی مانند موتزارت، هیدن یا شوپین برای اقامت، کول‌مارکت را انتخاب کردند اما شاید مهم‌ترین دلیل شهرت و منحصر‌به‌فرد بودن این خیابان، اعضای خانواده سلطنتی باشند که مدتی در کول‌مارکت زندگی می‌کردند. کول‌مارکت در پایتخت اتریش یعنی شهر وین قرار دارد. در این خیابان فروشگاه‌های برندی چون تیفانی یا چوپارد یا فروشگاه‌های اتریشی به نام گدرسن یا شوالین وجود دارند و منظره گنبد کاخ هوفبرگ دیدنی است.

اورچاد (سنگاپور)

وقتی می‌خواهید وارد یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان با بیش از ۸۰۰ هزار مترمربع شوید، یک باغ منحصر‌به‌فرد اختصاص داده شده به مد با بیش از پنج‌هزار موسسه را می‌بینید. در این مکان مجسمه‌ها و نمادهای شیشه‌ای، فضایی پرجنب و جوش را ایجاد کرده و در آینده یک گالری هنری در این مجموعه به اشتراک گذاشته می‌شود.

نانجینگ (شانگهای)

در تور چین جاذبه‌های بی‌نظیر و یک خرید عالی را تجربه می‌کنید. یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های خرید در سراسر جهان، خیابان نانجینگ است که در مرکز شانگهای واقع شده و از شرق به غرب کشیده می‌شود. با ورود به این خیابان شگفت‌انگیز و جذاب، تاریخ این شهر چینی در زمان کمونیسم و انقلاب فرهنگی و اتفاقات عجیب و غریبی که کشور در دهه ۲۰ قرن گذشته تجربه کرده را می‌توانید مشاهده کنید. نانجینگ بسیار بزرگ است و برای یک خرید ایده‌آل مناسب به نظر می‌رسد. در این خیابان که به قسمت شرقی و غربی تقسیم شده می‌توانید همه‌چیز ازجمله ابریشم اصل یا کالاهای لوکس و برند را پیدا کنید. اجناس تقلبی هم به وفور یافت می‌شود.

گینزا (توکیو)

این خیابان علاوه‌بر اینکه یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های توکیو است، یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌های سیاره ما هم محسوب می‌شود و برخی ویژگی‌های فرهنگ ژاپنی را درخود دارد. در این خیابان می‌توانید سبک لوتوس گوتیک را مشاهده کنید، ساختمان‌هایی قرار دارند که توسط معمارانی مطرح طراحی و باعث شهرت و جهانی شدن این محله شده‌اند.

مونتن آپولئونه (میلان)

در شمال شرقی میلان، عمارت مونتن آپولئونه قرار دارد که یکی از مشهورترین اماکن اروپاست. این خیابان زیبای ایتالیایی امروزه ستون فقرات «کوادلیراترو» است که در واقع یک منطقه مد بسیار مشهور به حساب می‌آید و در آن حتی کارکنان فروشگاه هم مانند مدل‌ها، مشهور هستند.

رودئو داریو (لس‌آنجلس)

اگر فیلم‌های مشهور دنیا را دیده باشید، این خیابان برایتان آشنا خواهد بود. رودئو یکی از بهترین خیابان‌ها برای خرید و پیاده‌روی است و وقتی وارد آن می‌شوید، بیرون آمدن کار سختی خواهد بود!

شانزه‌لیزه (پاریس)

این خیابان مشهور یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید است. در یک پیاده‌روی دوکیلومتری می‌توانید فروشگاه‌های بزرگی مانند لویی‌ویتون، تیفانی و همچنین دیگر برندهای مشهور مانند کارتیر، دیور، گوچی یا ولنتینو و حتی فراری را ببینید. در شانزه‌لیزه امکاناتی مانند دسترسی رایگان به اینترنت وای‌فای وجود دارد. همچنین در اولین یکشنبه هر ماه این خیابان به منطقه عابران پیاده تبدیل می‌شود.

«میونگ‌دونگ» (سئول)

طبق گفته سازندگان لوازم آرایشی، بانوان کره‌ای دوبرابر بقیه جهان از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. با این آمار و ارقام، تعجب‌آور نیست که «میونگ‌دونگ» منطقه تجاری بزرگ پایتخت کره جنوبی به بهشت زیبایی مشهور باشد. «میونگ‌دونگ» در جوار منطقه اعیانی «گانگنام» قرار دارد. در «میونگ‌دونگ» فروشگاه‌ها، موزه‌ها و ساختمان‌های تاریخی بسیاری وجود دارد که می‌تواند یک روز بسیار خوب را برای خرید و گشت‌و‌گذار برای گردشگران فراهم کند.

بانهوف‌اشتراس (زوریخ)

این خیابان تجاری در زوریخ سوئیس قرار دارد و معمولا در رتبه‌بندی گران‌ترین خیابان‌های خرید در جهان، جایگاه مناسبی را به خودش اختصاص می‌دهد. بانهوف‌اشتراس در سال ۱۸۶۴ هنگامی که استحکامات شهر تخریب شد، به وجود آمد و دو شعبه از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور سوئیس و یک شیرینیفروشی فوق‌العاده به نام «اسپرینولی» در این خیابان قرار دارند. از بانهوف‌اشتراس دسترسی به تمامی مراکز اصلی مد و جواهرات بسیار راحت است.

منبع: UCITYGUIDES.COM

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات