جف بزوس: آمازون با کارکنانش مثل ربات رفتار نمیکند
را در حالی ترک میکند که این شرکت به ۲۰۰ میلیون مشترک سرویس پرایم دست پیدا کرده است. جف بزوس مدعی است آمازون اکنون ۲۰۰ میلیون مشترک در سرویس پرایم دارد نامهی جدید جف بزوس بهشکل غیرمستقیم به سیاست کاری آمازون برای انجام یکسری فعالیتها در خارج از ساعات کاری اشاره میکند. جف بزوس میگوید وقتی بحث به کارکنانی میرسد که بهصورت مداوم نمیتوانند انتظارات آمازون را برآورده کنند، این شرکت دورهی آموزشی به آنها ارائه میدهد. او میگوید عدد مذکور بهدلیل تاثیر عملیاتی دنیاگیری کرونا روی کسبوکار آمازون، در سال ۲۰۲۰ کمتر از این بود. گزارش میدهد، جف بزوس در بخشی از نامهاش با این ادعا که آمازون اهمیتی به کارکنانش نمیدهد مخالفت میکند و میگوید: «در شماری از گزارشها گاهی اوقات گفته میشود که کارکنان ما روحیهی ناامیدی دارند و مثل ربات با آنها رفتار میشود. بزوس صراحتا میگوید آمازون در حال انجام یکسری اقدامات است تا به این مشکل رسیدگی کند. بزوس میگوید تقریبا ۴۰ درصد از آسیبهای کاری که در آمازون اتفاق میافتد به اختلالات اسکلتی عضلانی مرتبط با کار (WMSD) مربوط است. جف بزوس میگوید آمازون در حال تدوین برنامهی الگوریتمیک جدیدی برای کارکنان است که بهصورت خودکار آنها را در بین کارهایی که گروههای متفاوتی از عضلات بدن را درگیر میکنند جابهجا میکند. جف بزوس میگوید آمازون در سال جاری میلادی این برنامهی جدید را روی کار میآورد.
متن کامل خبر در سایت زومیت
نظرات