چرا در ماه رمضان از تبلیغات موبایلی استفاده کنیم؟

چرا در ماه رمضان از تبلیغات موبایلی استفاده کنیم؟


مقدمه

تبلیغات موبایلی نوعی بازاریابی است که با ارسال پیامک به تلفن‌های همراه انجام می‌شود. محبوبیت این روش بازاریابی در یک سال اخیر که مردم زمان‌های طولانی‌تری را با تلفن‌های همراه خود می‌گذرانند، بیشتر از هر زمان دیگری شده است. .همان‌طور که می‌دانید ماه مبارک رمضان نزدیک است و چه بازه‌ای بهتر از این ماه برای استفاده مبتکرانه از تبلیغات موبایلی و بهبود بازاریابی برندتان؟ ماه رمضان فرصت بسیار مناسب و زمانی محبوب برای خرید، سرگرمی و مسافرت با کمک اپلیکیشن‌های موبایل است. طبق گزارش مجله فوربز ، یک هفته قبل از شروع ماه رمضان، دانلود اپلیکیشن‌های خرید آنلاین ۴۰ درصد و خریدهای درون‌برنامه‌ای ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. برای آشنایی بیشتر با انواع بازاریابی موبایلی و چگونگی استفاده از آن در ماه رمضان، با این مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ راز همراه باشید.

چرا تبلیغات موبایلی گزینه مناسبی است؟

با توجه به افزایش شدید اهمیت دستگاه‌های تلفن همراه در زندگی افراد، جای تعجب نیست که بازاریابان تبلیغات موبایلی را در استراتژی‌های بازاریابی خود بسیار حیاتی می‌دانند. اما نفوذ تلفن همراه تنها دلیل درگیرکردن آن‌ها در کمپین‌های شما نیست. بیایید نگاهی به سایر مزایای تبلیغات موبایلی بیندازیم و اینکه چه چیزی بازاریابی موبایلی را برای برند شما ضروری می‌کند.

به گفته واریک گادفری

مخاطبانی که در ماه رمضان جذب می‌کنید نسبت به سایر مخاطبان فعال‌تر هستند و می‌توان مدت‌زمان بیشتری آن‌ها را حفظ کرد. پس ماه رمضان زمانی عالی برای بهبود کارایی فعالیت‌های بازاریابی شما است.

تعداد افرادی که به موبایل دسترسی دارند افزایش یافته است

با توجه به شرایط قرنطینه و افزایش نیاز افراد به احساس نزدیکی با خانواده و دوستان به‌وسیله گفت‌وگوی آنلاین و تماس‌های تصویری و همچنین آنلاین شدن کلاس‌ها و مدارس، نرخ خرید و استفاده از گوشی‌های هوشمند بیشتر شده است. همچنین افراد بیشتر از قبل خود را با امکانات گوشی‌های موبایل سرگرم می‌کنند. بیشتر شدن افرادی که با کنجکاوی در حال گشت‌وگذاردر اینترنت هستند، احتمال دیده‌شدن تبلیغات، شناخته شدن محصول شما و خرید آن را افزایش می‌دهد.

زمان صرف شده با گوشی‌های موبایل در حال افزایش است

تبلیغات موبایلی مزیت‌های بسیاری دارد. اولین مزیت آن ارتباط برقرار کردن بین برند شما و مشتریان بالقوه‌تان است. مطابق آمار، زمان صرف شده با گوشی‌های موبایل رو به افزایش است و اکنون ۷۱ ٪ از کل زمان دیجیتال افراد را تشکیل می‌دهد.

نمودار زمانی که کاربران به دستگاه‌‍‌های موبایل و دسکتاپ اختصاص می‌دهند

برای مثال در آمریکا، بزرگسالاننه‌تنها وقت بیشتری را با تلفن‌های هوشمند خود صرف می‌کنند، بلکه وقت کمتری را نیزبرای رسانه‌های سنتی می‌گذرانند. بر اساس آمار ، افراد نسبت به تلویزیون زمان بیشتری را بهگوشی‌های موبایل اختصاص می‌دهند (۳ ساعت و ۴۳ دقیقهبا موبایل در مقایسه با ۳ ساعت و ۳۵ دقیقه با تلویزیون). اگر از این زمان برای بازاریابی برند خود استفاده نمی‌کنید، فرصت‌های اصلی دسترسی به مشتریان خود را از دست می‌دهید.

با توجه به اینکه محبوبی گوشی‌های تلفن همراه از برنامه‌های تلویزیونی پیشی گرفته است، بازه بین افطار تا سحر در ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است برای استفاده از زمانی که افراد با گوشی‌های موبایل خود می‌گذرانند.

نمودار تغییرات زمان صرف شده با گوشی‌های موبایل وبا تلویزیونتوسط بزرگسالان در آمریکا از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱

تبلیغات موبایلی اصلی‌ترین نوع تبلیغات دیجیتال است

درسال‌های اخیر، تبلیغات موبایلی به شکل اصلی تبلیغات دیجیتال برای برندهای بی‌شماری تبدیل شده است. داده‌ها نشان می‌دهند که هزینه تبلیغات موبایلی در سال ۲۰۱۹ از ۹۳ میلیون دلار فراتر رفته است و تا سال ۲۰۲۲ ، تقریباً ۵۰ ٪ ازکل تبلیغات بازاریابان را تشکیل می‌دهد. از سال ۲۰۱۸، هزینه بیشتری صرف تبلیغات موبایلی نسبت به تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات دسکتاپ، چاپ بنر، تبلیغات رادیویی و تبلیغات خارج از خانه شده است.

نمودار هزینه صرف شده برای تبلیغات موبایلی و تبلیغات دسکتاپ در طی ۱۰ سال

تبلیغات موبایل بسیارمقرون‌به‌صرفه است

هزینه یکی ازمهم‌ترین فاکتورهای تصمیم گیری در زمینه تبلیغات است؛ زیرا بازاریابان باید نحوه و مکان تخصیص بودجه خود را تعیین کنند و از آن به بهترین شکل استفاده کنند. در این حوزه نیزتبلیغات موبایلی نسبت به سایر انواع تبلیغات برتری دارد.

بااستفاده از تبلیغات CPV ( پرداخت هزینه در ازای نمایش) ، یک راه حل تبلیغاتیپیش‌گامانه که حدس ذاتی موثرواقع‌شدن تبلیغ دررسانه‌های سنتی را از بین می‌برد، فقط درصورتی هزینه پرداخت می‌کنید که این تبلیغات منجر به بازدید از فروشگاه شود. این امر باعث می‌شود تبلیغ موبایلی روشی مقرون ‌به‌ صرفه برای هدایت مشتریان به فروشگاه‌های شما باشد.

تبلیغات موبایل درک شما از نیاز مشتریان را بیشتر می‌کند

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مصرف‌کنندگان از برندها انتظار شخصی‌سازی دارند و هیچ راهی بهتر از بررسی علاقه‌مندی‌ها و نیازمندی‌های آنان در دنیای آفلاین برای ارزیابی اینکه چه کسی هستند و چه چیزیمی‌خواهند، نیست.

هیچ تضمینی وجود ندارد که جستجوهای آنلاین یک مشتری حقیقت را در مورد خواسته‌ها و نیازهای او منتقل کند. آن‌ها ممکن است کیف‌های گوچی را به‌صورت آنلاینسرچ کنند و در زندگی واقعی از برند معمولی‌تری خرید کنند. اما بازاریابانمی‌توانند با استفاده تبلیغات موبایلی از داده‌های موقعیت مکانی افراد بهره‌مند شوند تا درک بهتری از مشتریان هدف خود داشته باشند و از این دانش برای ایجاد تبلیغات موبایل مرتبط‌تر استفاده کنند.

تبلیغات موبایلی پیام‌های مربوطه را در زمان واقعی تحویل می‌دهد

اگر به دنبال یک استراتژی جامع بازاریابی هستید ، تبلیغات موبایلی می‌تواند کمک موثری به آن کند. این نوع از تبلیغات این امکان را به شما می‌دهد که با به دست آوردن اطلاعات دقیق مکانی، بازاریابی آنلاین و آفلاین خود را به هم متصل کنید که منجر به تولیدداده‌هایی با کیفیت بالا پیام ‌رسانی موثرتر می‌شود.

آمار دقیق بازدیدها از فروشگاه برندتان، شما را قادر می‌سازد تا برای مخاطبان بالقوه‌تان فضای مناسب ایجاد کنید، این اطمینان رامی‌دهد که وقتی خریداران فعال و درگیر فعالیت هستند به آنها دسترسی خواهید داشت و هرچه داده‌های موقعیت مکانی دقیق‌تر باشند، توانایی شما در ارائه پیشنهادها و معاملات به مشتریانتان بهتر خواهد شد.

حقایقی که تا اینجا به آن‌ها اشاره شد؛ به‌تنهایی دلایل کافی برای شروع بازاریابی برندتان از طریق وب و برنامه‌های تلفن همراه در ماه مبارک رمضان را ارائه کردهاست.

افراد بیشتری با تلفن‌های همراه خود خرید می‌کنند

ازآنجایی‌که امسال مجبور بودیم بیشتر اوقات در خانه بمانیم، افراد اوقات فراغت بیشتری داشتند و اغلب زمان‌ها مشغول جست‌وجو در فروشگاه‌های آنلایناز طریق تلفن‌های هوشمند خود بودند. همچنین مطابق آمار ، تجارت موبایل به دلیل استقبال بیشتر افراد از خرید آنلاین مایحتاج از طریق تلفن‌های هوشمند، قرار است تا سال ۲۰۲۲ رشد ۶۸ درصدی داشته باشد.

علاوه بر این، امسال نیز رشد سریع علاقه مشتریان به خرید درون برنامه‌ای را مشاهده کردیم که در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد بهبود یافته است. با توجه به رونق خرید درون برنامه‌ای در سال ۲۰۲۰، مردم بیش از هر زمان دیگری با تلفن‌های همراه خود خرید می‌کنند.بدیهی است که ارائه داده‌های نامحدود به افراداز طریق تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان نیز به این موضوع کمک بسیاری کرده است.

آمارهای منتشر شده از کمپانی le InMobi که ارائه‌دهنده خدمات بازاریابی موبایلی است نشان می‌دهد که ۳۲ ٪ از مصرف‌کنندگان در ماه مبارک از برنامه‌های خرید در تلفن‌های هوشمند خود برای خرید طیف وسیعی از مواد غذایی تا پوشاک استفاده می‌کنند. همچنین نشان می‌دهد که ترافیک کاربر در این اپلیکیشن‌ها تا ۲۳۰ ٪ افزایش می‌یابد.

دلایل موثر بودن تبلیغات موبایلی قابل‌دسترس بودن

شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلفن همراه تبدیل به محبوب‌ترین و همه‌گیرترین راه ارتباطی افرادشده‌اند. مخاطبان زمان قابل‌ توجهی را برایبه‌روزرسانی برنامه‌های خود صرف می‌کنند. ازاین‌رو مهم است که کمپین‌هایتان را مستقیماً به مشتریان خود تحویل دهید و چه راهی بهتر از این‌که از طریقتلفن‌های همراه با مشتریانمان ارتباط برقرار کنیم. قابل‌دسترس بودن که یکی از مزایای تبلیغات موبایلی است به شما اطمینانمی‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی شما فوراً تحویل داده می‌شوند و کاربران به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارند.

هدف‌گذاری جغرافیایی

ازآنجاکه افراد هنگام مسافرت تلفن‌های همراه خود را با خود به همراه دارند، بازاریاب‌ها و تبلیغ‌کنندگانمی‌توانند از داده‌ها برای ارائه تبلیغات هدفمندو مبتنی بر مکان جغرافیایی استفاده کنند. تبلیغات موبایلی مبتنی بر موقعیت مکانی روشی عالیبرایتجزیه‌وتحلیل ترجیحات و عادت‌هایمصرف‌کننده‌ها است؛ مانند موارد دلخواه برای خرید، مراکز خریدی که از آنان به‌وفور بازدیدمی‌شود و غیره. به‌عنوان‌مثال،هنگامی‌کهیک خریدار از محل X بازدیدمی‌کند و آگهی‌های فروش در فروشگاه‌های آنجا را دریافت می‌کند، شانس بازدید از آن فروشگاه‌ها به ‌احتمال زیاد افزایش می‌یابد.

درک عادات مصرف‌کننده

دستگاه‌های تلفن همراه دارای شناسه منحصربه‌فرد هستند. با استفاده از شناسه، به‌راحتی و به‌صورت آفلاین و همچنین آنلاین، می‌توانعادات مصرف‌کنندگان هدف را مطالعه کرد. این به نوبه خود، به طراحییک کمپین بازاریابی سالم و موفق کمک می‌کند.

بازدهی بالا با هزینه کم

تبلیغات موبایلییکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترینروش‌ها برای دستیابی به مشتریان هدف شماست. در حقیقت، هزینه کلی طراحی یک کمپین تبلیغاتی موبایل، کسر کمی از تبلیغات تلویزیونییا رادیویی است. مقرون‌به‌صرفه بودن به معنای این است که بازاریابان می‌توانند از پس ارسال پیامیا حتی هدف قراردادن مشتریان جدید به طور مکرر برآیند.

تبلیغات شخصی

تبلیغات موبایلی دارای مزیتمنحصربه‌فرد تنظیمات ترجیحی کاربر موبایل در فعالیت‌های بازاریابی است. مشتریان این امکان را دارند که از طریق شبکه‌های اجتماعی صفحه برندهای مورد علاقه خود را فالو کنند و پیشنهادهای شخصی خود را برای آن‌هاارسال کنند.

انبوهی از گزینه‌های خلاقانه

ازآنجاکه تبلیغات موبایل ب ‌خوبی با کانال‌ها، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی ادغام می‌شود، می‌توان سطح خلاقیت تبلیغات را افزایش داد. تبلیغات موبایل با جذابیت بصری قوی و اطلاع‌رسانی فوری، تاثیرگذاری بیشترروی مخاطبان هدف را تضمین می‌کنند.

مقاومت در برابر تقلب

در مقایسه با تبلیغات دسکتاپ، تشخیص تقلب در دستگاه‌های تلفن همراه آسان است.

نتایج فوری

کاربران تلفن همراه هرکجا که می‌رونددستگاه‌های تلفن همراه خود را همراه خود نگه دارند. شانس دیدنیک تبلیغ در یک تلفن همراه بیشتر از دسکتاپ یا سایرروش‌های سنتی تبلیغات است. علاوه بر این، ردیابی فوریپاسخ‌های کاربر نیز آسان است.

نرخ تبدیل بالاتر

تبلیغات مبتنی بر تلفن‌های هوشمند،کلیک‌ها، هزینه‌ها و تبدیل‌ها بیشترین میزان رشد را در مقایسه با دسکتاپ یا حتی تبلت‌ها گزارش می‌دهند.

تعامل بیشتر

افراد دوست دارند در تبلیغاتی شرکت کنند که همراه با مسابقات،بازی‌ها و غیره باشد. استفاده از گیمیفیکیشن و سایرویژگی‌ها باعث تعامل بیشتر یک تبلیغات موبایلی با مخاطبان می‌شود.

بر اساس گفته‌های بالا، در این امر که تلفن‌های همراه برای فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات موبایلی حیاتی هستند، شکی نیست.

انواع روش های رایج تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند. درحالی‌که بازاریاب‌ها می‌توانند از تمامی راه‌های تبلیغات موبایلی استفاده کنند و گزینه‌های بسیاری دارند، مناسب و کاربردی بودن استراتژی و نتیجه‌بخش بودن تبلیغ باتوجه‌به شرایط، انتخاب آخر را تعیین می‌کند. .همان‌طور که می‌دانید وقتی صحبت از تکنیک‌ها و تلاش‌های تبلیغات موبایلی می‌شود، هر یک از شبکه‌های اجتماعی متفاوت عمل می‌کنند و ابزارهای خاص خودشان را دارند.آنچه در زیرمی‌آید، بررسی انواع مختلف گزینه‌های تبلیغات موبایلی موجود و درنظرگرفتن آن‌ها با توجه ‌به هدف تبلیغات است.

در لیست زیر رایج‌ترین قالب‌های تبلیغاتی موبایلی آورده شده است.

بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی ازقدیمی‌ترین روش‌های تبلیغات تلفن همراه هستند. منشا تبلیغات با بنر را می‌توان در بازاریابی وب جستجو کرد. بااین‌حال، در جهانی که عاشق تبلیغات رسانه‌ای غنی تعاملی است، تبلیغات بنری همچنان موفق به زنده ماندن و محبوبیت می‌شوند.

تبلیغات بنری اغلب در یک صفحه میزبان وب یایک برنامه جاسازی می‌شوند. در بیشتر موارد، این بنرها توسط تصاویر (یاگرافیک‌های دارای متن) به تصویر کشیدهمی‌شوند که برای جلب‌ توجه مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. ایده پشت این تبلیغ این است که مشتریان را از صفحه میزبان به صفحه تبلیغ دهنده بکشانند و سپس آن‌ها را به خریدار تبدیل کنند.

استفاده از رنگ‌های پرجنب‌وجوش و گرافیک با کیفیت، تبلیغات بنری را بسیار جذاب و محبوب می‌کند. هرچه جذابیت بصری بهتر باشد، واکنش مشتری بیشتر است.درحالی‌که تبلیغات بنری بسیارمقرون‌به‌صرفه هستند و هنوز هم به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند، جهان به‌سرعت به سمت گزینه‌های مدرن دیگر مانند تبلیغات گیمیفیکیشن و تبلیغات ویدئویی (شرح داده شده در زیر) می‌رود. با این‌حال تبلیغات بنری همچنان بسیار زنده و مورد تقاضا هستند.

نمونه‌ای تبلیغات بنری

تبلیغات ویدئویی

گزارشی از Business Insider نشان می‌دهد که هزینه تبلیغات ویدئویی در شبکه‌های اجتماعیدر سال ۲۰۱۷ با افزایش دو برابری به بیش از ۴ میلیارد دلار رسیده است.این ارقام به‌تنهاییبسیار گویا هستند!

تبلیغات ویدئویییک ابزار ارتباطی بسیار قدرتمند برای به دست آوردن رقم دلخواه مشتریان موردنظر یک شرکت است.

فیلم‌هایی که از محصول به نمایش گذاشته می‌شود، هنگام تصمیم‌گیری برای مشتریان بسیار مفید هستند. فیلم‌هامی‌توانند به طور موثریک تجربه بصری کامل راارائه دهند که به کاربران کمک می‌کند تا از نزدیک محصولات موردنظر را درک کنند.

درصد زیادی از مصرف‌کنندگان با تلفن‌های همراه خود فیلم تماشا می‌کنند. در واقع، تماشایویدئو از طریق تلفن در مقایسه با تماشای تبلیغات ویدئویی در تلویزیون، تاثیربیشتری دارد و مشتریان بیشتری را نیز جذبمی‌کند!

سازندگان و بازاریابان برای تبلیغات از تکنیک‌های مختلفنمایش تبلیغات ویدئویی در یک دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کنند. گزینه‌هایی مانند بهینه‌سازی تبلیغ YouTube ، تبلیغات خرید که در زیر ویدئوی اصلی نمایش داده می‌شود و تبلیغات پشتیبانی شده‌ای که در ابتدای محتوایویدئویی ارائه می‌شود، بسیار پرطرف‌دار هستند.

برای ایجاد تبلیغات ویدئویی موبایل که نرخ بازگشت خوبی داشته باشد به این نکات مهم توجه کنید:

  1. تبلیغ را ساده نگه دارید.
  2. از خلاقیت خود استفاده کنید.
  3. مختصر و مفید بودن را فراموش نکنید.
  4. صدا خیلی بلند و تصاویر آزاردهنده نباشند.
  5. نمایش دکمه Call-to-action (فراخوان عمل)

درصد استفاده از دستگاه‌های هوشمند مختلف برای تماشای ویدئو

تبلیغات تمام صفحه یا تبلیغات بینابینی موبایل

تبلیغات بینابینی، فیلم‌ها یا گرافیک‌های تمام صفحه هستند که معمولاً در نقاط انتقال برنامه و انتظار کاربر قرار می‌گیرند.

مثلاً فرض کنید شما در حال لذت بردن از یک بازیویدئویی هستید. شما فقط توانسته‌اید سطح ۱ را تمام کنید و آماده بارگیری سطح بعدی بازی خود هستید. این زمانی است که مشاهده می‌کنیدیک تصویر یا یک تبلیغ ویدئویی کوتاه در حال نمایش است. این‌ها تبلیغات بینابینی موبایل هستند.

تبلیغات بینابینی در مقایسه با تبلیغات بنری درصد کلیک بالاتری دارند. بااین‌حال، قانونی که در مورد تبلیغات بینابینی وجود دارد این است که آن‌هارا باید فقط در نقاط انتقال نمایش دهید. این نوع تبلیغات به طور طبیعی و بین نقاط انتقال محتوا نشان داده می‌شوند تا جریان فعالیت کاربر را قطع نکنند.

انواع تبلیغات بینابینیشامل متن، گرافیکیا رسانه غنیاست. سرانجام، کاربران معمولاً گزینه بستن تبلیغات(با کلیک روی X که معمولاً در بالا سمت راست قرار دارد) را انتخابمی‌کنند.ازآنجاکه این تبلیغات، تمام صفحه یا اکثر فضای صفحه را اشغال می‌کنند، در جلب‌ توجه مخاطبانب سیار خوب عمل می‌کنند.

نمونه‌ای از تبلیغات تمام صفحه بینابینی در نقطه انتقال محتوا

تبلیغات مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایل

تبلیغات مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایل مشابه بنرها هستند اما به طور مستقیم منتقل نمی‌شوند، بنابراین به‌عنوان محتوا شامل تبلیغات با آن‌ها رفتار نمی‌شود. این تبلیغات در محیط طبیعی اپلیکیشن‌های تلفن همراه نمایش داده می‌شوند و ازاین‌رو با جریان سازگار می‌شوند.ازآنجایی‌که آن‌هابه‌عنوان بخشی از محیط یکاپلیکیشن طراحی شده‌اند،یک مزیت مهم دارند و آن این است که نمی‌توا نآن‌ها را مسدود کرد؛ بنابراین، بدون ایجاد وقفه‌های اجباری، تبلیغات خود را در اختیار کاربران هدف قرار می‌دهید. ظاهر،دکمه‌ها و ویژگی‌های طراحی مشابه سایر عناصر برنامه است.

برخی از نکات کلیدی برای ایجاد تبلیغات مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایل با کیفیت بالا شامل افزودن مواد اصلی زیر است:

  1. عنوان جالب‌توجه.
  2. شرح واضح خدمات.
  3. لوگو یا نام تجاری برند.
  4. آدرس اینترنتی وب‌سایت شما.

یک نمونه مشهور از تبلیغات اپلیکیشنی، تبلیغات فیس‌بوک است. کاربران صفحه / خبرخوان خود را بررسی می‌کنند و هم‌زمان می‌توانند آگهی‌های تعبیه شده بین دو خبر را نیز مشاهده کنند.

نمونه‎‌ای از تبلیغات مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایل

گزارشات درآمد تبلیغات اینترنتی IAB نشان می‌دهد که تمام قالب‌های تبلیغات دیجیتال (تلفن همراه به‌علاوه دسکتاپ) رشد زیر را در سال ۲۰۱۸ نشان داده‌اند:

تبلیغات در جستجو: کل درآمد تبلیغات در جستجو با ۱۹ ٪ افزایش به ۲۲.۸ میلیارد دلار رسیده است.

تبلیغات با بنر: کل درآمدتبلیغات با بنر با ۲۷ ٪ افزایش به ۱۵.۷ میلیارد دلار رسیده است.

تبلیغات ویدئویی: کل درآمد تبلیغاتویدئویی با ۳۵ ٪ افزایش به ۷ میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به این آمار در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد بسیار بیشتر این روش‌های تبلیغاتی خواهیم بود.

تبلیغات درون اپلیکیشنی با راز

سخن پایانی

در این مقاله از راز به شما نشان دادیم که در سال ۱۴۰۰ دیگر نمی‌توانید برای جلب مشتریان جدید تنها به کیفیت محصولات خود اعتماد کنید. تجربه مشتری نیز فاکتوری بسیار مهم است. با رشد تبلیغات موبایلی، صاحبان مشاغل باید هم‌اکنون روی تجربه مشتریان موبایل تمرکز کنند.تبلیغات موبایل آینده صنعت تبلیغات است و سریع‌ترین راه جلب مخاطبان برای شناخته شد نبرند یا  فروش محصولات شما است.

با رشد روز افزون امکانات موجود در تلفن‌های همراه و اینترنت،ا رائه تبلیغات ویدئویی، تبلیغات گیمیفیکیشن و واقعیت مجازی آسان‌تر خواهد شد.همچنین انتظار می‌رودکه سرانجام واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نقش بسزایی در دنیای تبلیغا تموبایلی داشته باشند.

حال که ماه مبارک رمضان نزدیک است از این فرصت طلایی استفاده کنید و با افزودن تبلیغات موبایلی به استراتژی بازاریابی برندتان و یا ارتقا بخشیدن به آنچه تاکنون در این حوزه انجام داده‌اید، با هزینه کم بیشترین سودآوری را برای برندتان داشته باشید.

اپلیکیشن خودت رو داشته باش

مطالب مرتبط:

هر آنچه باید درباره برنامه ‌نویسی موبایل بدانید چرا باید اپلیکیشن داشته باشیم؟ بهترین روش‌ها برای تبلیغات اینترنتی

لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

منبع خبر

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

    نظرات