افتتاح فروشگاه صددرصد تکنولوژیک آدیداس در...

افتتاح فروشگاه صددرصد تکنولوژیک آدیداس در...

افتتاح فروشگاه صددرصد تکنولوژیک آدیداس در «دوبی‌مال»

فروشگاه جدید آدیداس که در «دوبی‌مال» واقع شده، نمادی از آغاز دوره جدیدی از همزیستی ورزش و خرده‌فروشی است؛ دوره‌ای که در پیشرفت‌های دیجیتالی و شیوه‌های پایدار خلاصه شده و آینده خرده‌فروشی را به تصویر می‌کشد.

«دیو توماس» مدیرعامل بازارهای نوظهور آدیداس در‌ این ‌باره می‌گوید: «ما از افتتاح اولین فروشگاه پرچمدار خودمان در منطقه و در دوبی مال خوشحالیم. این فروشگاه ۲۵ فوریه افتتاح شد. فروشگاه یک تجربه خرید بی‌نظیر در مکان‌های فیزیکی و دیجیتالی به ارمغان می‌آورد. همگام با تبدیل‌شدن دوبی به یک مرکز نوآوری، خلاقیت و پایداری، مفهوم خرده‌فروشی آینده‌نگرانه ما هم با چشم‌انداز این شهر پویا و مهیج مطابقت دارد.»

فضای منحصربه‌فردی که تقریبا ۱۶هزار متر مربع وسعت دارد، هدفی فراتر ازبهبود تعامل با برندهای مصرف‌کننده و ایجاد خلاقیت در سراسر فروشگاه‌هایش دارد. در کل فضای تجاری فروشگاه جدید دآیداس، احترام و محافظت از محیط زیست با استفاده از طیف گسترده‌ای از مواد پایدار از جمله پلاستیک بازیافت شده مورد توجه قرار گرفته است. این منطقه به‌عنوان پایدارترین فروشگاه آدیداس در منطقه دارای گواهی LEED است؛ یک گواهینامه ساختمان سبز با اعتبار بین‌المللی که تضمین می‌کند پروژه در بالاترین سطح پایداری طراحی و اجرا شده است. در راستای تعهد بلندمدت برند به پایداری، پرچمدار به‌عنوان یک تجربه همه‌جانبه در جایی خدمت می‌کند که مصرف‌کنندگان می‌توانند نکات برجسته محصول پایدار را پیدا کنند و تجربیات دیجیتال و آنالوگ خود را گسترش دهند.

فروشگاه آدیداس در دوبی مال فناوری‌های نوآورانه علامت‌گذاری دیجیتال مانند سقف دیجیتال و دیوار کفش دیجیتال را ارائه می‌کند. این فناوری، تجربه مرور بدون‌وقفه را رقم می‌زند، خریدار را درگیر می‌کند و یک تجربه فروشگاه هوشمندانه طراحی‌شده را جلوی چشم مشتریان قرار می‌دهد.

با آخرین فناوری موبایل، مشتریان یک سفر خرید بدون‌ وقفه خواهند داشت. برنامه آدیداس با یک اسکن، یک ویژگی آزمایشی به نام «آن را برای من بیاورید» فراهم می‌کند. مشتریان به کمک این برنامه می‌توانند سایز خودشان را بررسی کنند، محصول مورد نظر را بخواهند و آن را تحویل بگیرند. خریداران همچنین می‌توانند از طریق برنامه، برای مراسم‌های مختلف، جا رزرو کرده و جهت تماشای رویدادهای داخل فروشگاه ثبت‌نام کنند.

این فروشگاه با استفاده از «آینه‌های اتاق تعاملی» که از فناوری RFID برای شناسایی محصولات و ارائه اطلاعات بهره می‌برد، خرید مشتری را از زوایای گوناگون برایش تحلیل می‌کند. خریداران می‌توانند در همین مکان اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف را درخواست کنند. فناوری خاص این فروشگاه به مشتریان این امکان را می‌دهد که از طریق آینه‌های هوشمند و صفحات چندبعدی در فروشگاه به جست‌وجوی سایز و محصولات مختلف بپردازند.

در اتاق هوشمند، مشتریان می‌توانند با انتخاب اتصالات روی صفحه لمسی، شکل ظاهری خود در یک لباس را از چند زاویه متفاوت و واقعی ببینند. MakerLab در مرکز فروشگاه است و با ارائه پیشنهادی بی‌نظیر به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا با سفارشی‌سازی محصولات خود، آنچه را می‌خواهند، به‌دست بیاورند.

هدف آدیداس، ایجاد محیطی تکنولوژیک برای گردآوری مشتریان است تا آن‌ها عشق جهانی خود را نسبت به همه موارد مرتبط با خرید به اشتراک بگذارند. خریداران، بهترین مارک لباس و کفش فوتبال و همچنین جدیدترین طرح‌ها و همکاری‌های را در این فروشگاه پیدا خواهند کرد.

این فروشگاه همچنین اولین مجموعه اختصاصی Outdoor در منطقه را برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی و دویدن در مسیر معرفی می‌کند. در این فضا یک منطقه اختصاصی برای زنان و کودکان در داخل فروشگاه و یک فروشگاه برای همه محصولات انحصاری دوبی قرار دارد. منطقه مخصوص کودکان دارای بخش بازی فوتبال و بسکتبال است که یک تجربه جذاب ورزشی را برای مصرف‌کنندگان جوان فراهم می‌کند.

منبع: sport۳۶۰.com

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات