نگاهی به گزارش عملکرد اسنپ در سال ۱۳۹۹

اسنپ در پایان سال ۹۹ با ارائه‌ی خدمات در ۱۶ سرویس مختلف که ۵سرویس آن متولد همین سال هستند، تلاش کرد زندگی را در شرایط سخت کرونا برای کاربرانش آسان‌تر کند. در مجموع هزینه‌ی معافیت از کمیسیون تمام این رانندگان در سال ۹۹ به بیش از ۲۰میلیارد تومان می‌رسد. اسنپ از آغاز شیوع ویروس کرونا اعطای وام‌های حمایتی ۲ و ۵ میلیون تومانی را به رانندگان خود در پیش گرفته است. در این طرح رانندگان مبتلا به کرونا با همکاری وزارت بهداشت شناسایی و به‌طور موقت غیرفعال می‌شوند و اسنپ برای پشت سر گذاشتن دوران درمان به آنها وام بدون کارمزد می‌دهد. در این کمپین اسنپ و کاله و هلال احمر ۱۰۰۰ بسته‌ی غذایی از محصولات کاله را برای حمایت از خانواده‌هایی که از کرونا آسیب دیده بودند و اسامی‌شان از سوی هلال احمر ارائه شده بود در نظر گرفتند و از مردم خواستند با مشارکت خود در ریتوییت به اطلاع‌رسانی این کمپین و افزایش بسته‌ها کمک کنند. تا کنون حدود ۴۰ میلیون تومان از طریق این سرویس جمع‌آوری شده است. اسنپ یکی از اولین شرکت هایی بود که بعد از شیوع کرونا فضای دورکاری را برای کارمندانش مهیا کرد و اعضای این خانواده کل سال گذشته را از منزل کار کردند. کارمندان اسنپ این فرصت را دارند که در زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر کشور تاثیرگذار باشند؛ چه برنامه‌نویسی که با اضافه کردن قابلیت‌های جدید به دنبال بهبود تجربه‌ی کاربران در سوپراپلیکیشن است، چه بازاریابی که برای معرفی برند اسنپ در یک شهر کوچک تلاش می‌کند. با شیوع ویروس کرونا، دسته‌ی جدیدی تحت عنوان تسهیلات مقابله با ویروس کرونا نیز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است. اضافه شدن امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ی آنلاین با بهترین پزشکان و روانشناسان در تمام ساعات شبانه‌روز برای بسیاری از کاربران در دوران کرونا راهگشا بود. سرویس مشاوره‌ی پزشکی اسنپ در اولین سال تولد خود افزایش کاربران و تنوع بخشیدن به خدماتش را بر اساس نیاز کاربران در دستور کار قرار داد. در سال ۹۹ گردشگری بیش از سایر حوزه‌ها از کرونا آسیب دید، اما راهکارهای جدید و اعمال پروتکل‌های بهداشتی کمک کرد تا مسافران بتوانند سفرهای ضروری خود را انجام دهند. شیوع کرونا رزرو اقامتگاه‌های اقتصادی را به دلیل کاهش سفرها تحت‌الشعاع قرار داد، اما اسنپ‌روم تلاش کرد تا خدماتش را با شرایط تطبیق دهد و با افزایش پروتکل‌های بهداشتی امکانات مناسبی را برای سفرهای ضروری کاربرانش فراهم کند. در دو ماه پایانی سال ۹۹، تعداد ۴ هزار و ۲۶۱ راننده بیمه‌ی شخص ثالث خود را از این سرویس خریداری کردند. در حال حاضر این سرویس برای تعدادی از کاربران برگزیده‌ی اسنپ فعال است.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

منبع خبر

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات