سیتی سنتر مجموعه‌ای فاخر در شهر یزد

سیتی سنتر مجموعه‌ای فاخر در شهر یزد

سیتی سنتر مجموعه‌ای فاخر در شهر یزد

ترکیبی بی‌نظیر از سنت‌های دیروز و تکنولوژی امروز، موجب شده تا مجموعه‌ای فاخر در بهترین موقعیت مکانی شهر یزد بنا شود و جانی دوباره به به این شهر و جنوب کشور ببخشد. با توجه به اینکه یزد شهری تاریخی، گردشگری و فرهنگی است و شاهرگ ارتباطی بین مناطق شرقی، غربی، شمالی و جنوبی کشور است، نیاز قابل‌توجهی به مجموعه‌ای قدرتمند داشته و دارد که بتواند علاوه بر تامین نیازهای مردم بومی از جمله طلا و جواهرات، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کلیه لوازم خانگی، الکترونیک، اکسسوری، شهربازی، پردیس سینمایی، هایپرمارکت، فودکورت و... قدرت گردهم‌آوری تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی را نیز در خود داشته باشد. این نیاز با ساخت و راه‌اندازی سیتی سنتر یزد، برآورده شده است. در این شماره از ماهنامه «تجارت طلایی» با مهندس صادق رکن‌الدینی، مدیر و مالک مجموعه سیتی سنتر یزد گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

بفرمایید که وقتی از پروژه سیتی سنتر یزد حرف می‌زنیم، دقیقا از مجموعه‌ای با چه ویژگی‌ها و امکاناتی صحبت می‌کنیم؟

پروژه سیتی‌ سنتر یزد به‌عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه تجاری، تفریحی و گردشگری یزد در بهترین موقعیت مکانی این شهر واقع شده است. ضمن اینکه این مجموعه از امکانات به‌روز دنیا برخوردار بوده و براساس استانداردهای بین‌المللی مراکز خرید بنا شده است که شامل مجموعه فودکورت، پردیس سینمایی، بدنسازی، بولینگ و محل‌هایی برای برگزاری جشن‌ها و رویدادهاست.

به نظر شما سیتی سنتر به‌عنوان یک پروژه برجسته در شهر یزد، پس از افتتاح با چه استقبالی از سوی مردم بومی و گردشگران روبه‌رو خواهد شد؟

سیتی سنتر یزد با دارابودن المان‌ها و فاکتورهای خاص و ویژه‌ای که در آن درنظر گرفته شده است و همچنین بنابر شعار تکرارنشدنی‌بودن آن، جایگاه ویژه و خاصی را در منطقه یزد و حتی فراتر از آن خواهد داشت.

سیتی سنتر یزد پس از افتتاح از چه جایگاهی در میان مراکز خرید بزرگ و پرطرفدار کشور برخوردار خواهد شد و اینکه بفرمایید چه هدف‌گذاری‌هایی برای رسیدن به رتبه‌های برتر در این صنعت دارید؟

پیش‌بینی ما این است که این مجموعه با توجه به موقعیت مکانی و عناصر خاصی که برای آن تدارک دیده شده است و همچنین با توجه به کمیت، کیفیت و جاذبه‌های منحصربه‌فردی که دارد، در رتبه برترین‌های این صنعت قرار خواهد گرفت. همچنین با توجه به عظمت و گستردگی این مجموعه بزرگ و توانمند، بهترین تدابیر در ارتباط با راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن با همکاری توانمندترین شرکت‌های ذی‌صلاح به‌کار گرفته خواهد شد.

در حوزه آموزش منابع انسانی و جذب پرسنل چه تمهیداتی از سوی شما اندیشیده شده است؟

مطمئنا این پروژه بزرگ تدابیر خاص خود را بابت آموزش منابع انسانی و جذب پرسنل انجام در نظر خواهد داشت. کما اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌ها در مجموعه‌های بزرگ و شاخص، آموزش منابع انسانی و داشتن کادری مجرب، دلسوز و توانمند جهت برقراری ارتباط با مشتریان است.

ویژگی منحصر‌به‌فرد سیتی سنتر یزد به‌عنوان یک پروژه برجسته و زیبا چیست؟

از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توانم به استفاده از بهترین و به‌روزترین متریال در احداث این مجموعه بزرگ و همچنین طراحی راهروهای بسیار زیبا و فضاهای قابل‌نشست و امکانات ویژه از قبیل (فودکورت، سینما، شهربازی و...) اشاره کنم.

در حال حاضر چند درصد از پروژه سیتی سنتر یزد تکمیل شده است و چه زمانی به مرحله بهره‌برداری اولیه می‌رسد؟

طبق محاسبات مهندسی‌شده و برآورد کارشناسان فنی این حزوه، بیش از ۸۶درصد این پروژه عملیاتی شده و مابقی آیتم‌های نمایی با تدابیر درست مدیریتی پیش خرید شده است. بنابراین، هیچ‌گونه دغدغه‌ای بابت اتمام پروژه وجود ندارد.

مجموعه سیتی سنتر یزد پس از افتتاح چه اهدافی را دنبال خواهد کرد؟

سیتی سنتر می‌تواند با توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های موجود در زمینه گردشگری، تفریحی و همچنین وجود یک بازار بزرگ اقتصادی در منطقه، در راستای خودکفایی هرچه بیشتر برای شهر یزد گامی بزرگ و موثر بردارد.

این پروژه چه زمانی به بهره‌برداری کامل خواهد رسید؟

با توجه به تدابیر به‌عمل‌آمده و بررسی و تحلیل و محاسبات کارشناسی‌شده، کمتر از یک سال دیگر می‌توانیم شاهد بهره‌برداری فاز یک مجموعه و با تلورانس شش ماهه بعدی در سال ۱۴۰۱ ، با یاری خداوند شاهد افتتاح کامل این مجموعه بزرگ و فاخر خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات