نکسترا پیچ

 

((برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری نکسترا‌پیچ، با همکاری مرکز‌نوآوری اقتصاد‌ دیجیتال و حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری))

 

مرکز ‌نوآوری نکسترا با همکاری مرکز ‌نوآوری اقتصاد دیجیتال (اینوسنتر) و حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری رویداد سرمایه‌گذاری نکسترا‌پیچ را آغاز کرد. 

در این رویداد تیم‌های استارتاپی حوزه‌های شهر‌هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، مخابرات، بلاکچین، و امنیت سایبری این فرصت را خواهند داشت که با ارائه ایده‌های خود، از خدمات و سرمایه‌گذاری‌های سه مجموعه ذکر شده استفاده کنند.

استارتاپ‌های شرکت کننده در این رویداد، طی سه مرحله و با در نظر گرفتن 5 دسته معیار ایده، تیم، بازار، مدل درآمدی و پتانسیل اقتصادی توسط نکسترا و ستاد اقتصاد دیجیتال ارزیابی می‌شوند و بیش از 30 استارتاپ، به چرخه حمایتی نهایی وارد خواهند شد.

 

 

 

 

استارتاپ‌های منتخب، در سه دسته زیر مورد حمایت قرار می‌گیرند:

1.        استارتاپ‌هایی که پتانسیل تبدیل شدن به یک کسب‌و‌کار موفق را دارند؛ وارد برنامه پیش‌شتابدهی، تیم‌سازی، آموزش و مشاوره خواهند شد.

2.        استارتاپ‌هایی که مراحل اولیه شکل‌گیری خود را به شکل مناسبی طی کرده باشند، مستقیما به مرحله شتابدهی و دریافت سرمایه وارد خواهند شد.

3.     استارتاپ‌هایی که از توانمندی بالایی برخوردار بوده‌اند؛ اما ایده آنان در مرحله ارزیابی مورد موافقت قرار نگرفته است، به استارتاپ استودیو نکسترا معرفی خواهند شد و پروژه‌های استارتاپی متناسب با توانمندی اعضای تیم، به آن‌ها معرفی خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، حمایت از اکوسیستم استارتاپی و افزایش شانس موفقیت استارتاپ‌ها در بازار است. سرمایه‌گذاری بر روی 30 استارتاپ‌ منتخب نیز تا سقف 150 میلیارد ریال به صورت مشترک توسط مرکز نوآوری نکسترا، ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال (اینوسنتر) انجام می‌شود.

استارتاپ‌هایی که قصد شرکت در رویداد نکسترا‌پیچ را دارند می‌توانند تا هفته سوم خردادماه، فرم ثبت‌نام خود را از طریق وبسایت مرکز نوآوری نکسترا تکمیل نمایند.

    منبع خبر

    نکسترا

    نکسترا

    نکسترا یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات