کدام استارتآپها در دوران کرونا تعدیل نیرو نداشتند
در این بین اما برندهایی با مدیریت و کاهش هزینههای جانبی، سرمایههای انسانی خود را حفظ کردند و برخی از برندها نیز با وجود شرایط نامساعد اقتصادی اقدام به جذب نیروی کار حرفهای تعدیل شده سایر برندها کردند. به عنوان یکی از ۳ برند مطرح در اکوسیستم گردشگری ایران، یک نمونه بارز از برندهایی است که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی ناشی از کاهش شدید میزان سفرهای داخلی و خارجی، نه تنها حفظ نیروی انسانی، بلکه جذب و حمایت از نیروهای حرفهای تعدیل شده سایر برندها را در دستور کار خود قرار داد. بر اساس اعلام امیر مسعود عطایی، مدیر منابع انسانی مستربلیط، اگر چه مستربلیط به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت گردشگری آنلاین، مانند سایر فعالان این حوزه با مشکلات ناشی از کاهش درآمد حاصل از فروش آنلاین بلیط سفر مواجه است، اما در حیطهی منابع انسانی رفتاری متفاوت داشت.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات