شیشه جلویی تمیز و شفاف با ECOCUT pro

شیشه جلویی تمیز و شفاف با ECOCUT pro

دو مبتکر خلاق آلمانی دستگاه جالب و پرکاربردی ابداع کرده اند که برف پاک کنی عالی و بدون نقص به خودرو ها هدیه می دهد. این دستگاه که ECOCUT pro نام دارد با برش برف پاک کن از ایجاد خطوط روی شیشه خودرو جلوگیری می کند.

به گزارش اکوسیستم، هر راننده ای می داند که برف پاک کن خودرو ها پس از مدتی کارایی مطلوب خود را از دست می دهند و به خوبی شیشه را پاک نمی کنند. این مشکلی است که می تواند واقعا آزارد دهنده باشد.

خریدن برف پاک کن جدید هزینه بر بوده و عوض کردن آن هم کار پیچیده و دشواری است. حال دو مخترع خلاق به نام  Adnan Alibegovic و Mario Kronberg برای تغییر این وضعیت دست به کار شده اند.

آن ها پس از تحقیق به این نتیجه رسیدند که کل بخش پلاستیکی برف پاک کن فرسوده نمی شود ، بلکه فقط بخش جلویی آن که همیشه با شیشه در تماس است، دچار مشکل می شود. کوچکترین شکاف ها و درز ها در این قسمت برف پاک کن، باعث ایجاد خط و خطوط در شیشه جلوی خودرو هنگام استفاده از آن می شود.در نهایت، پس از سه سال تولید و توسعه، آن ها موفق شده اند این مشکل را حل کنند. آن ها با کمک پروفسور گوس از دانشگاه فورتسهایم آلمان، محصولی به نام ECOCUT pro تولید کرده اند که امکان تعویض بخش های آسیب دیده برف پاک کن را فراهم می کند. این محصول قسمت پلاستیکی و فرسوده برف پاک کن را با دقت برش می دهد و جدا می کند.

پس از انجام این برش، لبه های برف پاک کن مجددا حالت مطلوبی پیدا کرده و شیشه خودرو را بدون جای گذاشتن هیچ خطی تمیز می کند.این دو مخترع محصول ابداعی خود را به صورت بین المللی و رسمی ثبت کرده اند و تولید و فروش آنلاین آن با حداکثر ظرفیت در حال انجام است.این ایده جالب و خلاقانه در حال گسترش در سطح اینترنت است و مشتریان نیز کاملا از آن رضایت دارند.

نحوه استفاده از این وسیله چگونه است؟

استفاده از این محصول بسیار ساده است. کافیست برف پاک کن ها را از سطح شیشه جدا کرده و با اسفنجی که همراه با محصول عرضه می شود، آن را به طور کامل پاک کنید. سپس باید ECOCUT pro را بر روی لبه برف پاک کن قرار داد و آن را به صورت صاف و یکنواخت برش داد. برای آسان کردن فرآیند برش نیز، می توان مقداری صابون مایع روی لبه های پلاستیکی برف پاک کن مالید.

ECOCUT pro ساخت کشور آلمان بوده و در کشور های مختلف قابل تهیه است. قیمت این وسیله کاربردی و جالب چیزی در حدود ۱۳ یورو (۶۰ هزار تومان) است.

    نظرات