استراتژی فیروزه وفادارسازی مشتری  با...

استراتژی فیروزه وفادارسازی مشتری با...

استراتژی فیروزه وفادارسازی مشتری  با ارائه خدمات خاص است

جایگاه‌یابی یکی از اصلی‌ترین مواردی است که در موفقیت مراکز خرید نقشی حیاتی ایفا می‌کند. گرچه امروز وسعت بالای بسیاری از مراکز خرید تبدیل به یکی از فاکتورهای اصلی جذب جمعیت در تعریف هویت آنها شده است، اما نباید فراموش کنیم که بازآفرینی کانسپت‌های قدیمی با ساختارهای جدید و به‌روزشده، یکی از هوشمندانه‌ترین استراتژی‌های توسعه است. از این رو هویت مرکزخرید فیروزه با نگاهی به مراکز خرید لوکس دنیا که در مقیاسی خودمانی در دل بافت تاریخی شهر قرار می‌گیرند و تجانسی زیبا از مفاهیم مدرن و سنتی را پدید می‌آورند، تعریف شده است. چنین مکان‌هایی مخاطبی محدودتر اما مشخص‌تر دارند و با یک برنامه‌ریزی دقیق هم تبدیل به مقصدی دوست‌داشتنی برای مسافر می‌شوند و هم مقصد خاص خرید برای گروهی از مردم شهر هستند. استراتژی فیروزه در جذب مخاطب، وفادارسازی مشتری از طریق ارائه خدمات خاص است و موقعیت مکانی بی‌نظیر پروژه این استراتژی را تقویت می‌کند.

کمی بیشتر در مورد مشخصات پروژه، موقعیت قرارگیری آن و استراتژی ساخت فیروزه توضیح دهید.

فیروزه، مرکزخریدی با مساحت ناخالص حدود ۱۶۸۰۰مترمربع و مساحت خالص حدود ۷۱۰۰مترمربع در قلب شهر اصفهان و به فاصله کمتر از ۵۰ قدمی جنوب یکی از شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان یعنی سی‌و‌سه‌پل است. به سبب این همجواری، در طراحی معماری این پروژه کوشش شده است ضمن حفظ فاکتورهای مورد نیاز برای طراحی مدرن مراکز خرید، این پروژه نماینده اصالت معماری شهر گنبدهای فیروزه‌ای باشد تا جایی که حتی نامگذاری این مرکزخرید را هم تحت تاثیر قرار داده و از این حیث این مجتمع به نام فیروزه نامگذاری شده است. طی سال‌هایی که از آغاز ساخت این مجتمع گذشته است، طراحی و اجرای آن دستخوش اصلاحات متعددی برای رسیدن به استانداردها و نیازهای روز بازار در راستای موفقیت مرکزخرید شده است، به عنوان مثال سازه فولادی این مرکزخرید برنده جایزه سازه برتر فولادی کشور شده است. اگرچه به لحاظ سطح ساخت، فیروزه یک مرکز‌خرید مینیمال محسوب می‌شود اما سعی شده استانداردها و فاکتور مورد نیاز برای یک مرکز‌خرید به‌روز در آن پیش‌بینی و اجرا شود.

مرکز‌خرید فیروزه با قرارگیری در استخوان‌بندی اصلی شهر (محور چهارباغ) و مجاورت قطب تجاری، اداری و تفریحی در موقعیتی بسیار استراتژیک قرار گرفته است. تفکر سرمایه‌گذاران فیروزه بر این بوده است که این‌بار مرکز‌خریدی با جایگاه لوکس و منحصربه‌فرد را در قلب تاریخی شهر تعریف کنند تا پیوندی نوین میان معماری، خدمات و مخاطب‌شناسی رقم زنند.

در مورد واحدهای تجاری فیروزه چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟

در این مجموعه ۵۸ واحد تجاری به مساحت حدود ۵۰ مترمربع تا ۲۱۰ مترمربع، یک واحد تجاری بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، ۱۰ واحد در فودکورت و یک رستوران ۱۱۰۰ مترمربعی وجود دارد.

فودکورت و رستوران فیروزه که هرکدام در یک طبقه مجزا قرار گرفته‌اند، اصلی‌ترین نقطه افزایش پاخور عمومی پروژه هستند. این طبقات با چشم‌اندازی عالی به شهر اصفهان و رودخانه زاینده‌رود و با طراحی زیبای داخلی به همراه تراس‌های سبز، تبدیل به یکی از اولویت‌های اصلی صرف غذا در قلب اصفهان خواهند شد و سبکی فیروزه‌ای را در صنعت F ;B به ارمغان خواهند آورد.

از طرف دیگر طراحی واحدهای تجاری به لحاظ ترکیبی از مساحت‌های مختلف در راستای جذب بهترین کسب‌و‌کارهای شهر اصفهان و دعوت از برندهایی در حوزه خرده‌فروشی است که قصد دارند در این شهر مکانی استراتژیک داشته باشند. فیروزه تبدیل به مجموعه‌ای از بهترین‌های هر صنف خواهد شد و خرید خوب با یک‌بار توقف را برای مشتری به ارمغان خواهند آورد.

در حال حاضر مرکز‌خرید فیروزه در چه مرحله‌ای از ساخت به سر می‌برد؟

در حال حاضر این پروژه بیش از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه، این مرکز‌خرید در سه ماهه آخر سال جاری قابلیت تحویل واحدهای تجاری به ذی‌نفعان را خواهد داشت.

با توجه به تعدد واحدهای تجاری در شهر اصفهان به خصوص فضاهای تجاری مجاور خیابان چهارباغ بالا و چهارباغ عباسی تفکر سرمایه‌گذاران پروژه از ایجاد آن چه بوده است؟

استراتژی توسعه فیروزه نه از طریق رقابت بلکه با معنای پیوند عملکردی با محیط دربرگیرنده آن تعریف شده است. قطب‌های تجاری و اداری اطراف پروژه یکی از پتانسیل‌های بسیار خوب برای جذب پاخور است و قرارگیری مرکزخرید فیروزه کنار بافت تجاری اطراف تنوعی از مفهوم خرید را پدید می‌آورد.

مدیریت راه‌اندازی و بهره جستن از علم روز بهره‌برداری از مراکز خرید و فراهم آوردن بستر همکاری مطلوب با برندها و صاحبان کسب‌و‌کارها است که در این پروژه به لطف همکاری با تیم شرکت دوان ایرانیان به‌عنوان کارگزار فروش و بهره‌برداری مجتمع فراهم شده است. این تیم که سابقه راه‌اندازی پروژه‌های شاخص کشور مانند پالادیوم تهران، ارگ تجریش، سیتادیوم رشت و سیتادیوم ارومیه را در کارنامه دارد، می‌تواند فیروزه را به مکانی دلنشین برای اصفهان و گردشگران آن تبدیل کند به طوری که فیروزه هویت خود را در کنار دیگر نقاط جاذب گردشگری شهر تثبیت خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات