گزارش سال ۹۹ دیجیکالا منتشر شد
استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟ گزارش سال ۹۹ دیجیکالا در فصلهایی جداگانه و مفصل به رفتار کاربران در خرید اینترنتی از دیجیکالا، نرخ رضایت مشتریان از عملکرد دیجیکالا در زمینههای مختلف، آمار و دادههای مرتبط با فروشندگان مارکتپلیس (بازارگاه) دیجیکالا، بسترهای فناورانه دیجیکالا، کالاها و برندها و همچنین رویدادها و اقدامات مسئولیتهای اجتماعی دیجیکالا در سال ۹۹ پرداخته است. گزیدهای از آمار دیجیکالا که در این گزارش ارائه شده است: بیش از ۳۰ میلیون بازدید یکتا در ماه از پلتفرم دیجیکالا
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات