مرکز تجاری اُپال

مرکز تجاری اُپال

مرکز تجاری اُپال

مرکز تجاری اُپال یکی از مراکز خرید تقریباً تازه‌تاسیس است که در بحبوحه پاندمی توانسته در برابر بحران‌های اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا مقاومت کند و نه‌تنها در مقابل ناملایمات و مشکلات پیش‌آمده از آغاز تاسیس پا پس نکشیده، بلکه پیشرفت و رشدی مستمر و چشم‌گیر داشته است .

آسیب‌ها و ضررهای اقتصادی کرونا بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ تعطیلی‌، ترس، بحران اقتصادی، عدم اطمینان، محدودیت و پایین آمدن قدرت خرید و... همه و همه روی مراکز خرید که در این میان در خط مقدم این بحران بوده‌اند، تاثیرات جبران‌ناپذیری گذاشت .

اما در مرکز تجاری اُپال در همین دوران پاندمی شاهد اجرای کمپین‌های مناسبی با استراتژی‌های متفاوت و خلاق بوده‌ایم که توانسته در حین بحران، اعتماد مشتریان خود را جلب کند .

در حال حاضر نیز کمپین جامع «حمایت از کسبه» یکی دیگر از اقدامات مدیریت اُپال برای حمایت از کسب‌وکارها در برابر آسیب‌های کرونا در حال اجرا است .

اُپال در دوران تعطیلی یک ماهه فروردین و اردیبهشت طرح «حمایت از کسبه» خود را اجرایی کرد و نشان داد ترویج و تثبیت برند نیاز به هزینه، ریزبینی، هوشمندی، خلاقیت و مهم‌تر از همه «جسارت» دارد .

کمپین اخیر اُپال را می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپین‌های محیطی به شمار آورد .

چندی قبل نیز دیجی‌کالا اعلام کرد که بزرگ‌ترین کمپین محیطی را با همکاری ۲۳ برند و معرفی ۷۶ محصول روی ۱۰۲ سازه تبلیغاتی اکران کرده، حال آن که اُپال کمپینی با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد خود روی ۱۵۲ فضای تبلیغاتی محیطی داخلی موجود در این مرکز اکران کرده و پشتیبانی آنلاین این کمپین از طریق صفحه اینستاگرام اُپال انجام شد .

در این کمپین که بر اساس استراتژی‌های «مسئولیت اجتماعی» تدوین شده، اُپال با حفظ یکپارچگی -که به ماندگاری در ذهن مشتری کمک می‌کند - کاربری‌های مختلف خود را به بیش از ۴۰ دسته تقسیم کرده و به معرفی همه واحدهای خود با طرحی مشترک روی فضاهای تبلیغاتی محیطی داخلی پرداخته و همچنین روزانه در اینستاگرام با انتشار تمام مشخصات آن‌ها در دسته‌بندی کالایی متفاوت دست به حمایت از کسبه و کاربران خود زد و تمام طبقات این مرکز خرید یکپارچه بنفش‌پوش شد و از تمامی پتانسیل رسانه‌ای خود برای تثبیت هرچه بیشتر در ذهن مخاطب استفاده کرد .

این در حالی است که اکران این کمپین همزمان با بازگشایی مجدد مراکز خرید در اردیبهشت‌ماه انجام شد و تمامی مشتریان و کاربران از همان بدو ورود در روز ابتدایی بازگشایی با این اتفاق مواجه شدند تا فشار تعطیلی یک ماهه هرچه کمتر حس شود .

ایفای «نقش حمایتگری اُپال از کسبه» به همین کمپین‌ها ختم نشد و علاوه‌بر تداوم این کمپین به اشکال دیگر، اُپال در مدت تعطیلی‌‌های اخیر کرونایی با تعدیل نرخ شارژ و اجاره از واحدها اقدامات موثری انجام داد و توانست با اجرای این قبیل برنامه‌ها راهکار مناسبی برای پاسخ به چالش‌ها و تعارضات داخلی خود بیابد و همزمان به رشد چشمگیر پاخور، آگاهی از برند و سرعت بخشیدن به فرآیند انتخاب و خرید دست یابد .

به واقع مرکز تجاری اُپال با اجرای چنین کمپین‌هایی توانست پلی میان مشتریان و برندها ایجاد کند و این امر مهم‌ترین رسالت یک مرکز خرید است که مدیریت اُپال در بحرانی‌ترین شرایط به خوبی این نقش را ایفا کرد .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات