پوشش‌دهی قطعات، ابزارآلات و قالب های صنعتی به روش PVD تخصص ماست


مدیرعامل شرکت ویرا سطح دکاموند گفت: پوشش‌دهی قطعات، ابزارآلات و قالب های صنعتی به روش PVD تخصص ماست و به طور کلی کلیه کارخانجاتی که با ورق سرکار دارند، می‌توانند از ما درخواست ارائه خدمات و تولید محصول داشته باشند.

محمد جیلی مقدم در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم ‌و فناوری خراسان اظهار کرد: اواخر بهمن ماه ۹۹ وارد پارک خراسان شدیم. زمینه فعالیت شرکت ویرا سطح دکاموند شامل پوشش‌دهی قطعات، ابزارآلات و قالب های صنعتی به روش PVD، طراحی و ساخت سنبه ماتریس پانچ ورق و مشاوره‌های مهندسی در زمینه انتخاب مواد عملیات و حرارتی است.

وی افزود: هم‌اکنون در زمینه طراحی و ساخت سنبه‌ماتریس پانچ ورق برای شرکت‌های نیان‌الکترونیک، صنایع پخت مشهد و صنایع خم و برش نوقابی و همچنین برای پوشش‌دهی به روش PVD برای صنایع بسته‌بندی، نفت و گاز، ماشین ابزار و قالب‌سازان، خدمات ارائه می‌دهیم. به طور کلی کلیه کارخانجاتی که با ورق سرکار دارند می‌توانند از ما درخواست ارائه خدمات و تولید محصول داشته باشند.

جبلی مقدم بیان کرد: ما اولین شرکت توسعه‌دهنده به روش PVD در شرق کشور هستیم. بر همین‌اساس قصد داریم بهترین خدمات و محصولات را به تمامی صنایع بزرگ و شرکت‌های موجود در مشهد و سپس به شرکت‌های اطراف خراسان ارائه دهیم. همچنین امید داریم بتوانیم به زودی خدمات عملیاتی و حرارتی را به صورت تخصصی در راستای فعالیت خود قرار دهیم.

رئیس هئیت مدیره شرکت ویرا سطح دکاموند گفت: حمایت پارک خراسان از شرکت ویرا سطح دکاموند شامل مهیا نمودن فضا و مکان ادارای برای استقرار ما است. همچنین در زمینه مالی، آموزش‌ها، برگزاری نمایشگاه‌ها و معرفی ما به شرکت‌ها و صنایع بزرگ، سنگ تمام گذاشته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنوز نتوانستیم از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شویم، زیرا گرفتن وام از این صندوق فرایند دشواری دارد. از جمله طولانی بودن روند اداری و گذاشتن وثیقه‌های سنگین، که در توان شرکت‌های استارتاپی نیست. همچنین از پارک خواستاریم که در زمینه سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های استارتاپی به‌گونه‌دیگری عمل کند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات