کشف منابع جدید درآمدی با نوآوری‌

بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان ارزش واقعی دارایی‌های فکری خود را درک نمی‌کنند و در نتیجه نمی‌توانند از پتانسیل‌های بالقوه مالکیت فکری برای بهره‌مندی از آن‌ها در منافع آتی و سود شرکت خود استفاده کافی ببرند. با این حال، وقتی‌که در یک کشور «دارایی‌های فکری» به‌صورت قانونی حمایت شود و تقاضا نیز برای محصولات و یا خدمات حمایت شده وجود داشته باشد، مالکیت فکری می‌تواند یک دارایی تجاری ارزشمند برای شرکت‌ها محسوب شود. به‌طور سنتی دارایی‌های فیزیکی بخش عمده‌ای از ارزش یک شرکت محسوب شده و تا حد زیادی به‌عنوان عامل رقابتی در بازار در نظر گرفته می‌شوند، ولی در سال‌های اخیر، در دنیا وضعیت به‌طور چشمگیری تغییر کرده است. بنابراین نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها به‌عنوان یک عامل کلیدی برای رقابت بیشتر در بازارهای رقابتی مطرح هستند و از این‌رو، دارایی‌های ناملموس در حال تبدیل شدن به یک عامل محوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات