پیامرسان‌های داخلی پاسخگو نیستند / زیرساخت‌های اجرای طرح صیانت چیست؟

پیامرسان‌های داخلی پاسخگو نیستند / زیرساخت‌های اجرای طرح صیانت چیست؟

امیر نقره‌کار، کارشناس حوزه فناوری درباره علت اصلی کاهش سرعت اینترنت‌های همراه به تجارت‌نیوز گفت: «یکی از نگرانی‌ها برای اجرایی کردن طرح صیانت و داخلی شدن خدمات این است که طی سال‌های اخیر مجموعه‌های داخلی نشان‌ داده‌اند که عمدتا پاسخگوی کاربران خود نیستند. نقره‌کار درباره تمایز پیام رسان‌های داخلی و خارجی گفت: «هر نوع اختلالی در هر جایی که رخ دهد سرویس‌دهنده‌ها باید مشکل را اعلام کنند تا کاربر در جریان قرار بگیرد. پس ممکن است برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی هزینه هم پرداخت کنیم. اگر این هزینه‌ها برای بهبودی باشد شاید بخشی از مردم آن را پرداخت کنند، اما اگر صرفا دریافت هزینه باشد، ممکن است کسی حاضر به استفاده از آن نشود.» نقره‌کار ادامه داد: «زیرساخت‌ها و کیفیت ارائه خدمات باید تا جایی بهبود پیدا کند که من خودم به جای اینستاگرام آمریکایی از اینستاگرام ایرانی استفاده کنم، اما آیا واقعا چنین شرایطی فراهم می‌شود؟» خوب است که موتور جست‌وجو داشته باشیم، اما باید دید که آیا ظرفیت و زیرساخت این موضوع را هم داریم یا خیر.

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات