فرصت ویژه‌ اعطا شده به انجمن مراکز خرید...

فرصت ویژه‌ اعطا شده به انجمن مراکز خرید...

فرصت ویژه‌ اعطا شده به انجمن مراکز خرید خاورمیانه

۶ ماه دسترسی به «اکسپو» به صورت رایگان

انجمن مراکز خرید خاورمیانه ( MECSC ) در ادامه طرح‌های ویژه‌اش برای کشورهای و افراد عضو، به زعم خودش از پیشنهادی رونمایی کرده که ممکن است تنها یک بار به وجود بیاید و نباید آن را از دست داد!

با عضویت در کنگره «منا ۲۰۲۱» و حضور در مراسم  «منا» امتیازهای ویژه‌ای را نصیب خواهید برد؛ امتیازهایی بسیار بیش‌تر و متفاوت از ادوار قبلی. یکی از این امتیازها، حضور ۶ ماهه، نامحدود و رایگان در نمایشگاه اکسپو دوبی است!

۲ امتیاز خاص

مطابق سنوات گذشته شما در صورت عضویت و ثبت‌نام‌ در انجمن مراکز خرید خاورمیانه امکان حضور در کنفرانس و نمایشگاه خرده‌فروشی «منا» که در روزهای ۶  و ۷ دسامبر انجام می‌شود را به دست می‌آورید و حق استفاده رایگان از تمامی تسهیلات موجود در ۲ روز برگزاری کنفرانس و حضور در مراسم اهدای جوایز هم نصیبتان می‌شود اما تفاوتی که با رجیستر شدن در امسال به دست می‌آورید در ۲ مورد خاص خلاصه می‌شود؛ امکان حضور نامحدود و رایگان در طول ۶ ماه مراسم «اکسپو ۲۰۲۰» و  امکان ۱۰ رزرو هوشمند در هر روز در طول ۶ ماه برگزاری نمایشگاه اکسپو. نمایشگاه «اکسپو» از اول اکتبر۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ در دوبی برگزار می‌شود.علاقه‌مندان به حضور در اکسپو و بهره‌مندی از شرایط ویژه به وجود آمده از سوی انجمن مراکز خرید خاورمیانه تا ۳۱ آگوست فرصت ثبت‌نام در سایت www.retailcongressmena.com را دارند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات