ظروف سرامیکی با دو و نیم برابر استحکام بیشتر تولید می‌کنیم


مدیرعامل شرکت سرام شرق شهریار گفت: محصولات ما از لحاظ کیفیت و مقاومت ۲.۵ برابر مستحکم‌تر از سایر محصولات مشابه است.

محمد بیجکی در گفت‌وگو با روابط عمومی پاک علم‌وفناوری خراسان اظهار کرد: حدود شش ماه است وارد پارک علم‌وفناوری خراسان شده‌ایم و ظروف سرامیکی تولید می‌‌کنیم.

وی افزود: تفاوت تولید ظروف سرامیکی ما با سایر کارخانه‌ها این است که خاک‌ و ضایعات شرکت‌های چینی را فرآوری و تبدیل به ظروف سرامیکی می‌کنیم که از مزایای آن‌ می‌توان به کاهش آلودگی هوا و کمک به محیط زیست اشاره کرد.

بیجکی بیان کرد: محصولات شرکت سرام شرق شهریار از لحاظ کیفیت و مقاومت ۲.۵ برابر مستحکم‌تر از سایر محصولات مشابه است و این امر را مشتریان ما احساس کرده اند.

مدیرعامل شرکت سرام شرق شهریار ادامه داد: حدود دو سال روی فرمول ساخت این نوع ظروف کار کردیم و توانستیم موفق به ساخت ظروف سرامیکی شویم که مستحکم‌تر از دیگر محصولات این چنینی در کشور است.

وی تصریح کرد: ما تمام امکانات و تجهیزات لازم برای تولید ظروف سرامیکی را خودمان ساخته‌ایم و هیچ وابستگی به بیرون نداریم؛ به عنوان مثال خودمان کوره‌های تولید را طراحی کرده و ساخته‌ایم.

بیجکی‌ خاطرنشان کرد: هدف و برنامه ما برای آینده این است که بتوانیم به زودی تبدیل به بزرگترین شرکت تولیدکننده سرامیک در کشور شویم.

مدیرعامل شرکت سرام شرق شهریار اضافه کرد: سرامیک دنیای گسترده‌ای دارد و مشتریان ما سازمان‌ها و ارگان‌‌های خاصی نیستند. ما می‌توانیم برای همه عموم مانند گل فروشی‌ها، مغازه‌ها، هتل‌ها و ... محصولات ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون در حال تولید گلدان هستیم و سعی داریم بعد از برطرف نمودن مشکلات اصلی‌مان، تولید ظروف سرامیکی را آغاز نماییم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل اصلی ما نداشتن سقف کارگاه است و مجبور هستیم شب‌ها کار کنیم. اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم، می‌توانیم نیروهای بیشتری را استخدام‌ کنیم.

بیجکی اضافه کرد: پارک خراسان با دادن فضای مناسب و لحاظ مالی، حمایت‌های خوبی داشته‌اند. تنها از پارک می‌خواهیم برای ساخت سقف نیز همچنان به ما کمک کنند و از لحاظ مالی پشتیبان ما باشند تا بتوانیم کار خود را توسعه داده و وارد عرصه صادرات شویم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات