نیکوتن، جامع‌ترین سامانه ورزشی کشور است


مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان گفت: نیکوتن،‌ جامع‌ترین سامانه ورزشی کشور است که‌ تاکنون توانسته ۳۰۰ مجموعه ورزشی را در این سامانه به ثبت برساند.

سعید شورورزی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌وفناوری خراسان اظهار کرد: شرکت ویدا سیستم ایرانیان از سال ۹۷ تاسیس و ابتدای سال ‌۹۹ به عنوان شرکت فناور وارد پارک خراسان شد.

وی افزود: خدمات شرکت ما شامل طراحی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن، بهینه‌سازی وب‌سایت، پوشش ۸۰ درصد از دیجیتال مارکتینگ، مدیریت تولید محتوای تخصصی برای شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت و همچنین عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی است.

مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان بیان کرد: این شرکت با ایده محوری «نیکوتن» که فعالیت آن رزرو اماکن ورزشی و مربیان است، وارد پارک شد و بعد از گذراندن فاز اول، بازاریابی را آغاز کرد و تاکنون توانسته ۳۰۰ مجموعه ورزشی را در این سامانه به ثبت برساند.

شورورزی با اشاره به اینکه نیکوتن‌ جامع‌ترین سامانه ورزشی کشور است که در فاز اول فنی وارد چهار حوزه رزرو سالن، باشگاه، استخر و دریافت برنامه مربیان شده است، گفت: با توجه به نیاز بازار در فاز بعدی بخش فروشگاه‌های ورزشی، همیار ورزش، کلاس‌ ورزش و بخش ورزش و سلامت را فعال خواهد کرد.

وی ادامه داد: دومین محصول شرکت ما «ویداتور» است که در زمینه رزرواسیون تور و اقامتگاه‌های بومگردی فعالیت دارد. در سال ۹۵ ویداتور در شهرهای خراسان رضوی، سمنان، گیلان، اصفهان، کیش و گلستان فعالیت خود را آغاز کرد، اما با توجه به شرایط فعلی و‌ به دلیل وجود محدودیت‌های کرونایی در دوران پیک بیماری، شرکت رزرواسیون را غیر‌فعال کرده است.

مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان گفت: سومین محصول ما فروش صنایع دستی و فیروزه با عنوان گالری آنلاین «ویدا هنر» بود. این گالری توانست در همان ابتدای ورود به بازار در ماه اول بیش از ۱۵۰۰ مخاطب را جذب و در آمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال کسب نماید.

وی افزود: قصد داریم تا انتهای سال ۱۴۰۰ در اکثر شهرهای کشور رزرو‌ باشگاه، استخر و سالن ورزشی داشته باشیم تا بتوانیم در پنج سال آینده به بزرگترین وب‌سایت رزرواسیون ورزشی کشور تبدیل شویم. همچنین می‌خواهیم در پروژه ویداتور کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و وارد استان‌های دیگر شویم تا اطلاعات کامل تورهای گردشگری‌، محل و لیست کامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی را به ثبت برسانیم تا به محض از بین رفتن این بیماری بتوانیم حضور پررنگی در این زمینه داشته باشیم.

شورورزی ادامه داد: همچنین با تشکیل دپارتمان‌های مختلف در ماه‌های آتی قصد داریم بتوانیم با سازمان و ارگان‌هایی درخصوص پروژه‌های فنی همکاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ویدا سیستم ایرانیان عنوان‌کرد: در سامانه نیکوتن، وزارت ورزش، آموزش‌وپرورش، آستان قدس، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و در سامانه ویداتور، سازمان میراث فرهنگی، آژانس‌های گردشگری خصوصی مشتریان ما هستند.

وی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون دولت هیچگونه حمایتی از ما نداشته حتی برای جمع‌آوری یکسری اطلاعات گردشگری به شدت اذیت شده و باید در این زمینه دوندگی‌های زیادی انجام دهیم. توقع ما این است که دولت اطلاعات را به سادگی در اختیار ما قرار داده و از ما حمایت کند. امیدوارم وزیر جدید با استارتاپ‌ها همکاری بیشتری داشته باشد.

شورورزی با اشاره اینکه حضور ما در پارک مزیت بزرگی است، تاکید کرد: حمایت‌های پارک خراسان شامل برقراری ارتباط و آشنایی ما با سازمان‌های مختلف است، از لحاظ مالی در قالب وام و تسهیلات، کوتاهی نشده است. لازم به ذکر است که ما همچنان خواستار ادامه این کمک‌ها و حمایت‌ها از جانب پارک هستیم.

وی ادامه داد: البته تنها مشکلی که وجود دارد این است که در روند تایید کردن و نامه‌نگاری‌ها برای دریافت تسهیلات، پارک خراسان روند آهسته‌ای دارد که امید داریم در این خصوص اقداماتی انجام دهد. از پارک می‌خواهیم که ما را با سازمان‌ها و ارگان‌ها بیشتری آشنا کنند تا بتوانیم فعالیت خود را بیش از بیش گسترش دهیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات