اهمیت عملکرد لجستیک در افزایش راندمان فروشگاههای زنجیرهای
انبارداری و لجستیک در فروشگاههای زنجیرهای، از فرآیندهای اصلی و مهم این فروشگاهها به شمار میآید که از یک طرف باید محصولات را در یک زمان خاص از تولیدکنندگان دریافت کنند و در زمان تعیینشده به شعب مختلف خود در سراسر کشور برسانند تا در زمان مناسب به دست مشتریان برسد که همه این اقدامات نیازمند سامانههای اطلاعاتی، تامین و مدیریت سفارشها، حملونقل، انبارداری، مدیریت موجودی و خدمات مشتریان در قالب لجستیک است. همچنین باید به گونهای کارها انجام شود که موجب افزایش هزینهها برای مجموعه مورد نظر نشود و در مقابل آن، کاهش هزینه روی کیفیت و ارائه خدمات تاثیر منفی نگذارد و نارضایتی مشتریان را در پی نداشته باشد.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات