نارضایتی مردم و رانندگان از تاکسی‌های اینترنتی/ کرایه‌ها چطور تعیین می‌شود؟

نارضایتی مردم و رانندگان از تاکسی‌های اینترنتی/ کرایه‌ها چطور تعیین می‌شود؟

، نرخ کمسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به خصوص رانندگان اسنپ و تپسی همواره یکی مشکلات بزرگ آن‌ها بوده است. رانندگان این شرکت‌ها به میزان حق کمیسیون دریافتی آن‌ها و مسافران به افزایش کرایه‌ها اعتراض دارند. در حالی که اسنپ و تپسی حق کمیسیون‌ خود را از کرایه در برخی شهرهای بزرگ ۱۵ و در برخی دیگر ۲۰ درصد اعلام کرده‌اند، رانندگان این شرکت معتقدند رقم کمیسیون‌ها از این ارقام بالاتر است و علاوه بر هزینه‌های استهلاک خودرو، عوارض شهرداری نیز از آن‌ها گرفته می‌شود. الفت نسب در پاسخ به این سوال که نرخ کمسیون براساس چه معیاری تعیین می‌شود، بیان کرد: مسئله تعیین یا افزایش کمیسیون‌ رانندگان به رقابت میان خود پلفترم‌های تاکسی‌های اینترنتی باز می‌گردد، این شرکت‌ها با توجه به ارزیابی شرایط، نرخ کمسیون‌ها افزایش یا کاهش می‎‌دهند. افزایش قیمت کرایه‌ها نسبت به گذشته از جمله اعتراض‌های مردم بوده است و تقاوت قیمت از جمله افزایش چشمگیر نرخ کرایه در ساعات پیک سفر که بعضا بیشتر از دو یا سه برابر می‌شود از دیگر موارد اعتراض نسبت به تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی است.

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات