راه اندازی سامانه صدور غیرحضوری درخواست های دانش آموختگان

راه اندازی سامانه صدور غیرحضوری درخواست های دانش آموختگان

ما مفتخریم که دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با توجه به توانمندیها و تجارب علمی خویش سرامد بسیاری از هم ترازان خود در مراکز علمی-پژوهشی سراسر جهان هستند.در راستای احترام به وقت و سرمایه شما عزیزان، معاونت آموزشی دانشگاه، سامانه مجازی دانش آموختگان را راه اندازی نموده است،تا بدون نیاز به حضور در دانشگاه مدارک مورد نیاز خود را از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران دریافت نمایید.
هدف از ایجاد سامانه:

۱. اطلاع از کلیه قوانین و آئین نامه های آموزشی
۲. حذف رفت و آمدهای غیر ضروری و پیشگیری از تحمیل هزینه های مالی و بروز خطرات جانی
۳. صرفه جویی در هزینه سفرها و اقامت در شهر کاشان
۴. امکان اطلاع رسانی به دانش آموختگان در اسرع وقت به صورت آنلاین
۵. ساده سازی و سرعت بخشیدن برای اطلاع رسانی به دانش آموختگان


چگونگی عضویت در سامانه:
دانش آموخته گرامی نظر به اینکه از این پس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پذیرش حضوری دانش آموختگان معذور خواهد بود لذا خواهشمند است ابتدا فرم عضویت را با توجه به دستورالعمل زیر پر نمایید و منتظر ارسال کلمه عبور پس از تایید دانش آموختگی خود باشید.
نحوه تکمیل فرم:

در هنگام تکمیل فرم حتما به نکات ذیل توجه فرمایید:
- ثبت نام تنها از طریق رایانه و ترجیحا به کارگیری مرورگر Google chrome انجام گیرد.

- در صورت نمایش پنجره هشدار ها ( alarm) در زمان ثبت نام، به هیچ عنوان گزینه prevent this page from creating additional dialogs در پایین پنجره هشدار انتخاب نگردد.

۱ . در هنگام درج مشخصات، اطلاعات مربوط به رشته ها و مقاطع تحصیلی خود را که در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گذرانده اید، وارد نمایید. خواهشمند است به علت اهمیت صحت ثبت اطلاعات دریافتی، دقت لازم در هنگام ورود اطلاعات بعمل آید.

۲. در هنگام ورود اطلاعات درج رشته ، مقطع و سال فراغت از تحصیل الزامی است.

از آنجائی که مسئولیت صحت اطلاعات درج شده در سامانه با شخص متقاضی میباشد لطفا در ورود اطلاعات دقت نمائید زیرا اطلاعات درج شده تا زمانی که به تائید کارشناسان اداره دانش آموختگان دانشگاه نرسیده باشد قابل ویرایش و اصلاح می باشد و بعد از تائید امکان تغییر اطلاعات توسط متقاضی وجود ندارد.

۳. پس از ورود اطلاعات و ذخیره اطلاعات، یک کلمه عبور به شماره همراه شما ارسال می گردد.

متقاضی گرامی می توانید پس از گذشت ۴۸ ساعت (به جز ایام تعطیل) وضعیت ثبت نام خود را با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری (کلمه عبور) در همین سامانه پیگیری نمایید.

۴. کلیه درخواست های دانشجویان که دارای شرایط و مستندات کامل جهت اقدام باشند طی ۱۰ روز کاری اقدام خواهد شد.

۵. مبالغ پرداختی جهت درخواست ها شامل مواردی نظیر هزینه پست درخواست، هزینه تمبر مالیاتی و سایر هزینه های تمام شده مربوطه به درخواست می باشد.

توجه داشته باشید اقدام جهت هر درخواست منوط به پرداخت هزینه های مرتبط با آن درخواست بوده که کاربران از طریق قسمت اصلاحات (گزینه پرداخت هزینه) بدین منظور اقدام نمایند.

کاربر گرامی جهت ورود به سامانه به منظور درخواست مدارک منحصرا از کلمه عبوری که به شماره همراه شما ارسال شده است، استفاده نمایید.


تلفن های تماس اداره دانش آموختگان: (ساعت پاسخگویی ۱۲ تا ۱۴ روزهای غیرتعطیل)

دانش آموختگان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی = سرکار خانم بخشیان (۰۳۱۵۵۱۰۳۲۷۶)
دانش آموختگان دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی = آقای متولیان (۰۳۱۵۵۱۰۳۷۱۸)
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی بالینی = سرکار خانم شعبانی مقدم (۰۳۱۵۵۱۰۳۷۱۳)

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات