با پلتفرم جدید دیجی‌کالا به نام دیجی‌کلا جت آشنا شوید

با پلتفرم جدید دیجی‌کالا به نام دیجی‌کلا جت آشنا شوید

دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در زمینه تحویل سفارش‌های سوپرمارکتی با ارسال رایگان و در بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای اقدام به راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام دیجی‌کالا جت کرد. این سرویس، پلتفرم جدیدی در کنار دیجی‌کالاست که مخصوص تامین خریدهای لحظه‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی طراحی شده است. بدیهی است سرویس دیجی اکسپرس که خود به‌عنوان پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی‌کالا فعالیت می‌کند می‌تواند در بالا بردن این سرعت نقش موثری داشته باشد. اهمیت استفاده از دارک استورها در خرید اینترنتی تمرکز بر ارسال سریع سفارش‌ها برای خریدهای‌ بر مبنای تقاضا (on-demand) و فوری است. یکی از روش‌های تامین محصولات سوپرمارکتی در سرویس دیجی‌کالا جت هم از طریق دارک استورها انجام می‌شود. این بخش جدید از کسب‌وکار که در ابتدا با نام دیجی‌کالا فرش هم شناخته می‌شد اکنون به‌عنوان دسته‌ای جدا در پلتفرم دیجی‌کالا با عنوان سوپرمارکت دیجی‌کالا قابل استفاده است. اگر سه ویژگی سرعت، تنوع کالایی و قیمت را معیارهای بررسی این دو سرویس بدانیم باید گفت پلتفرم دیجی‌کالا جت در سرعت بسیار بالا برتری دارد و سوپرمارکت دیجی‌کالا تنوع بیشتر و قیمت‌های همراه با تخفیف را عرصه می‌کند. اگر فرایند سفارش گذاری، پردازش و تحویل سفارش‌های سوپرمارکت دیجی‌کالا در بازه زمانی یک تا چند روزه انجام می‌شود در دیجی‌کالا جت، همه چیز فوری پیش می‌رود. همانطور که پیشتر گفته شد دیجی‌کالا جت به دلیل ویژگی سرعت بالا در تامین و تحویل سفارش‌ها با این عنوان نام گذاری شده است. دیجی‌کالا جت سرویس جدیدی از سوی گروه دیجی‌کالاست که در پاسخ به نیازهای مشتریان دیجی‌کالا با رویکرد غیر متمرکز و مقیاس پذیر برای تامین و سفارش‌های فوری در قالب همکاری با شرکای معتبر و خوشنام فعالیت می‌کند.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

منبع خبر

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات