حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه در بیست و...

حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه در بیست و...

حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه در بیست و هشتمین نمایشگاه آگروفود

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ( ایران آگروفود ۲۰۲۱ ) از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۳ ماه مهر ۱۴۰۰ با مشارکت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود .

به گزارش روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی آگروفود امروز سی و یکم شهریور ماه سال جاری افتتاح شد .

این نمایشگاه در سه بخش تخصصی «ایران فود» شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، «ایران فود تک» شامل ماشین الات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین الات و «ایران آگرو» شامل ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط تا سه روز آینده دایر است .

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز همانند سال‌های اخیر به عنوان مجموعه‌ای نوین و پیشگام در صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد .

غرفه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با کادری متشکل‌ از مدیران ارشد، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان متخصص خود، با افتخار میزبان فعالان این صنعت می‌باشد و خدماتی شامل: همکاری با تامین کنندگان، ارائه مشاوره در حوزه خرده‌فروشی، همکاری در زمینه اجاره ملک و اعطای نمایندگی رفاه مارکت و دیگر خدمات این‌ چنینی ارائه خواهد داد .

امروز دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در غرفه رفاه حضور گرمی‌داشتند و با میهمانان رفاه دیدار و گفتگو کردند .

لازم به ذکر است؛ غرفه رفاه در سالن ۸ و ۹ محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین‌المللی تا ۳ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر میزبان مراجعه کنندگان محترم می‌باشد .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات