ایده «تکنو‌مارکتینگ» در رویداد استارتاپی حامی، مقام اول را کسب کرد


دانشجوی نرم‌افزار دانشگاه کوثر بجنورد با اشاره به اینکه ایده «تکنو‌مارکتینگ» در رویداد استارتاپی حامی تربت حیدریه مقام اول را کسب کرد، گفت: ما می‌توانیم به کسب وکارهای فعال در بسترهای اینترنتی مثل کانال تلگرام، اینستا‌‌گرام، آپارات و... کمک کنیم تا بهتر دیده شوند.

مریم ابراهیمی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم ‌و فناوری خراسان اظهار کرد: ما قصد داریم به عنوان «تکنومارکتینگ» در بازاریابی، تبلیغات و فروش به‌صورت اینترنتی و تلفنی فعالیت داشته باشیم.

وی افزود: برهمین اساس یک شرکت تبلیغاتی با چند نفر نیروی انسانی تشکیل دهیم که هرکدام در حوزه‌‌‌های مختلفی همچون بازاریابی تلفنی، بازاریابی دیجیتالی، دیجیتال مارکت، عکاسی، تولید محتوا و... فعالیت داشته باشند.

این دانشجوی رشته نرم‌افزار تصریح کرد: ما می‌توانیم به کسب وکارهای فعال در بسترهای اینترنتی مثل کانال تلگرام، اینستا‌‌گرام، آپارات و... کمک کنیم تا بهتر دیده شوند.

ابراهیمی درخصوص حمایت‌های رویداد حامی، خاطرنشان کرد: ایده ما به عنوان «تکنو‌مارکتینگ» در رویداد حامی مقام اول را کسب نمود. قرار است طبق فعالیتی که انجام می‌دهیم یک سری آموزش‌ها به صورت رایگان داده شود و برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود تا سقف ۱۰۰ میلیون به ما وام تعلق گیرد.

وی اضافه کرد: ما برای توسعه فعالیت خود به نیروی انسانی متخصص جهت تکمیل تیم و سیستم‌‌های کامپیوتری برای انجام بهتر کار، نیاز داریم. همچنین باید مکانی داشته باشیم تا بتوانیم در آن‌جا مستقر شویم. از همه مهمتر برای انجام همه این کارها نیاز به منابع مالی داریم که در رویداد حامی به ما قول داده‌اند تا همه مشکلات پیش‌روی ما را حل کنند.

ابراهیمی گفت: این حمایت‌ها تاثیر بسزایی در فعالیت ما خواهد داشت و به ما انگیزه بیشتری خواهد داد که راه خود را ادامه دهیم. احساس می‌کنیم پشتوانه محکمی پشت ما قرار گرفته است.

این دانشجوی نرم‌افزار اضافه کرد: در طول مدت برگزاری رویداد حامی، با حضور اساتید برتر، آموزش‌های خوبی ارائه شد و ما نیز بهره‌مندی خوبی از این رویداد داشتیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات