در رویداد استارتاپی حامی، «تیم مزرعه هوشمند» مقام سوم را کسب کرد


کارمند فروشگاه کود وسم در تربت‌حیدریه گفت: در رویداد استارتاپی حامی، ایده «تیم مزرعه هوشمند» توانست مقام سوم را کسب کند. این ایده شامل راه‌اندازی دفتر مشاوره برای ارائه خدمات به کشاورزان است.

عصمت موسوی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌ و فناوری خراسان اظهار کرد: طی برگزاری رویداد حامی با نحوه بازاریابی و فروش آشنا شدیم و از آموزش‌ها نیز بهره کافی بردیم.

وی افزود: ایده ما با عنوان «تیم مزرعه هوشمند» مقام سوم را کسب کرد. این ایده شامل راه‌اندازی دفتر مشاوره برای ارائه خدمات به کشاورزان است.

موسوی بیان کرد: با توجه به اینکه ۷۹ درصد جمعیت تربت‌حیدریه را کشاورزان تشکیل می‌دهند و تنها ۳۸ هزار نفر آن‌ها زعفران‌کار هستند، ما می‌توانیم با راه‌اندازی این دفتر و تهیه تقویم زراعی، سهم موثری در افزایش کیفیت محصول و زمین، داشته باشیم.

وی ادامه داد: این دفتر راه ارتباطی ما با کشاورزان خواهد بود که از زمین‌های کشاورزی آن‌ها بازدید کنیم، محصولات را مورد آزمایش قرار دهیم و کود و سم مناسب با شرایط باغ و فصل، به کشاورز معرفی می‌کنیم. ارائه این خدمات سبب افزایش کیفیت محصولات در تربت حیدریه می‌شود و به همان نسبت باعث افزایش درآمد کشاورزان خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: رویداد حامی برای راه‌اندازی این دفتر از ما حمایت خواهد کرد. حمایت آن‌ها سبب اشتغال‌زایی و منبع درآمدی برای ما نیز خواهد بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات