جشنواره اپالی

جشنواره اپالی

جشنواره اپالی

مرکز تجاری اپال بار دیگر در راستای استراتژی‌های نفوذ در بازار و بازگشت مشتری، اقدام به برگزاری یک کمپین بسیار گسترده با محوریت حراج هماهنگ بیش از ۲۵۰ برند و فروشگاه خود نمود .

در این جشنواره، از ۶ ام تا ۲۶ ام شهریورماه تمام طبقات اپال وارد تخفیف و نارنجی پوش شدند .

با توجه به اینکه از آغاز پاندمی، مرکز تجاری اپال پیوسته تمام تمهیدات بهداشتی ممکن در مراکز خرید را برای سلامتی میهمانان خود انجام میداد-در این زمینه به جرات می‌توان گفت به عنوان پیشرو شناخته شده است- در مدت برگزاری جشنواره اپال نیز، تنها مشتریان خود را به حضور و خرید فیزیکی دعوت و تشویق نکرد، بلکه با تبلیغات بسیار گسترده در رسانه‌های مجازی متفاوت و فضای آنلاین به معرفی  فروشگاه‌های داری تخفیف خود پرداخت و شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان و فروشندگان خود تسهیل کرد .

مرتفع ترین مرکز تجاری تهران، با شعار امیدوارکننده زندگی در جریانه رسالت خود را ایجاد حال خوب برای تمام هموطنان می‌داند و در این راستا همواره از آغاز به دنبال برگزاری کمپین های خلاقانه و متنوع بوده و خواهد بود .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات