طراح و تولیدکننده تجهیزات پیشرفته قلبی در کشور هستیم


مدیرعامل شرکت آزما کاوان تدبیر شرق گفت: برای اولین بار در کشور توانستیم طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته قلبی را به صورت متفاوتی انجام دهیم.

مهدی محتشم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی پارک علم‌ و فناوری خراسان اظهار کرد: شرکت آزما کاوان تدبیر شرق در بهمن ۱۳۹ در مرکز رشد فناوری گناباد پذیرش شد و در حال حاضر مشغول به طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته قلبی است.

وی افزود: این تجهیزات که در تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی کمک‌دهنده هستند، شامل تست ورزش، هولتر ریتم، هولتر فشار خون، استرس تست، الکتروکاردیوگراف و بازتوانی قلبی است.

مدیرعامل شرکت آزما کاوان تدبیر شرق گفت: دستگاه استرس تست در تشخیص بیماری‌های قلبی کاربرد فراوانی دارد و شرکت ما توانسته برای اولین‌بار تولیدکننده این محصولات به صورت یک پکیج نرم‌افزاری در کشور باشد. یکی از مزیت‌های این دستگاه، کاربرد راحت آن برای پزشکان است. همچنین دستگاه ماژول فشار استرس و بازتوانی را نیز طوری طراحی کردیم که فشار خون بیمار را به صورت اتوماتیک اندازه‌گیری و به نرم‌افزار ارسال می‌کند.

وی درخصوص اهداف و برنامه‌های آینده شرکت، تصریح کرد: قصد داریم به زودی سیستم بازتوانی قلبی را به سیستم بازتوانی قلبی-ریوی ارتقا دهیم و دستگاه اکو کاردیوگرافی که در بررسی دریچه‌های قلب مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد را تولید کنیم.

وی گفت: پزشکان قلب، پزشکان متخصص طب فیزیکی، پزشکان متخصص پزشکی هسته‌ای و تمام بیمارستان‌هایی که بخش قلب دارند، دسته مشتریان ما محسوب می شوند. در حال‌‌حاضر محصولات شرکت آزما کاوان تدبیر شرق به تهران، خراسان رضوی و فارس ارسال شده است.

محتشم اضافه کرد: درخصوص صادرات نیز توانسته‌ایم نشان CE اروپا را اخذ نماییم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات