فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان ۱۴۰۰ شد

فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان ۱۴۰۰ شد

با اختلاف محبوب‌ترین برند توییتر فارسی در فصل تابستان شناخته شده است و توییت‌های این اکانت بیشترین بازدید و لایک را در میان توییت‌های برندهای دیگر به خود اختصاص داده است. مهدی صادقی گفت: «در گام بعد با گسترش سبد خرید مصرف‌کنندگان، دسته‌بندی‌های دیگری از محصولات فیروز را به کالاهای موجود خود افزودیم. اما این همه‌ داستان نبود: آنچه همواره هدف ما بوده است این است که مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی نتواند مرزی بین مصرف‌کنندگان و اقلام مورد نیازشان بگذارد و بر خود می‌بالیم که امروز فیروزشاپ امکان ارسال سفارش به همه‌ی استان‌های ایران و صعب‌العبورترین مناطق را برای مصرف‌کنندگان مهیا نموده است.»

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات