فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان۱۴۰۰

فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان۱۴۰۰

مهدی صادقی ادامه داد: در گام بعد با گسترش سبد خرید مصرف‌کنندگان، دسته‌بندی‌های دیگری از محصولات فیروز را به کالاهای موجود خود افزودیم. اما این همه‌ی داستان نبود: آنچه همواره هدف ما بوده است این است که مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی نتواند مرزی بین مصرف‌کنندگان و اقلام مورد نیازشان بگذارد و بر خود می‌بالیم که امروز فیروزشاپ امکان ارسال سفارش به همه‌ی استان‌های ایران و صعب‌العبورترین مناطق را برای مصرف‌کنندگان مهیا نموده است.

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

منبع خبر

شنبه پرس

شنبه پرس

شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات