کتاب سرسره متقاعد‌سازی

کتاب سرسره متقاعد‌سازی

کتاب سرسره متقاعد‌سازی

سرسره متقاعد‌سازی

رفتاری که هر روز و بارها مرتکب آن می‌شویم، زیربنای روابط اجتماعی ما بر پایه آن نهاده شده است و سرنوشت رابطه‌های‌مان را در دست دارد که این موضوع اصلی بحث این کتاب خواهد بود. برای انجام هر کاری توسط انسان‌ها، یا شما در حال متقاعد کردن هستید یا متقاعد شدن.

صبح زود وقتی ساعت زنگ می‌زند، اولین نفری را که باید متقاعد کنیم خودمان هستیم. ما متقاعدسازی را از بدو تولد به کار گرفته‌ایم؛ با گریه‌های خود به اطرافیان می‌فهماندیم که مثلا گرسنه هستیم. همین که کسی به صحبت‌های ما گوش کند، کاری را برای ما انجام دهد، درخواست ازدواج ما را بپذیرد، از محصولات فروشگاه ما خرید کند، به ما رای بدهد، صفحات ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کند، همه و همه روایت‌های مختلفی از متقاعدسازی است.

در این کتاب سعی شده مفهوم متقاعدسازی از دل فرهنگ‌های لغت بیرون آورده شود و از یک مفهوم کلی تبدیل به یک فرآیند مرحله‌دار گردد، با استعاره« سرسره» به آن عینیت و تجسم بخشیده شود تا مخاطب بتواند به صورت نظام‌مند و مهندسی شده در روزمره خود، به خصوص در امور کسب‌وکار (چه حضوری و چه آنلاین) از آن بهره‌برداری کند. کتاب «سرسره متقاعد‌سازی» اثر پروفسور راجر دالی بر مبنای بازاریابی عصبی یا همان نورومارکتینگ بنا شده و توسط دکتر امین اسداللهی و حسام عاشوری به فارسی ترجمه شده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات