از محلول ضد اتلین و نگهدارنده گل‌های شاخه بریده در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری مازندران رونمایی شد

از محلول ضد اتلین و نگهدارنده گل‌های شاخه بریده در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری مازندران رونمایی شد

محلول ضد اتلین و نگهدارنده گل‌های شاخه بریده که توسط شرکت فناوری  مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان تولیدشده است هم‌زمان با افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان مازندران در دانشگاه شمال آمل رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد، در روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه از محلول ضد اتلین و نگهدارنده گل‌های شاخه بریده که توسط شرکت تحقیق و توسعه فناوری کربن شیمی هونامیک به مدیرعاملی دکتر پوریا بی‌پروا مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان تولید شده است، با حضور مسئولین استانی رونمایی شد.

بی‌پروا در گفتگویی با روابط عمومی مرکز رشد بیان داشت: این محصول با افزایش مدت ماندگاری گل‌های شاخه بریده باعث حفظ شادابی و افزایش ماندگاری آن‌ها در طولانی‌مدت می‌شود. همچنین با اثر ضد اتیلن که دارد باعث ممانعت از تولید و سنتز گاز در گل‌ها شده و می‌تواند عمر گل‌ها را افزایش دهد.

بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار استان مازندران از ۱۷ تا ۱۸ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در محل مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شمال آمل، پذیرای حضور دستگاه‌های اجرایی، فعالان حوزه‌های مختلف فناوری، دانشجویان و عموم مردم خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات