در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و پنجمین فن‌بازار کشور صورت گرفت؛ رونمایی از محصول مکمل گیاهی شور

در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و پنجمین فن‌بازار کشور صورت گرفت؛ رونمایی از محصول مکمل گیاهی شور

از محصول فناورانه مکمل گیاهی شور رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، محصول فناورانه شرکت دانش‌بنیان فناوران درکا کیمیا مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان با نام تجاری مکمل گیاهی شور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران رونمایی شد.

سمیه احمدی مدیرعامل شرکت در خصوص این دستاورد گفت: این مکمل غنی از تمام عناصر موردنیاز بدن و حاوی ویتامین، اسید چرب امگا می‌باشد. مصرف این مکمل در رژیم غذایی (روزانه ۱۰ گرم توسط هر فرد)، سبب بهبود تغذیه شده و در پیشگیری از سندرم متابولیک به‌ویژه فشارخون، موثر است.

همچنین ایشان خاطرنشان کرد: خط تولید مکمل طراحی و نصب شده است. خالص‌سازی از گیاه بومی، منحصر به دانش فنی این شرکت می‌باشد و هیچ محصول طبیعی در دنیا، تا این میزان خالص‌سازی نشده است. تمام مواد مضر مثل نیترات، تانن و اگسالات از عصاره حذف شده است. فرایند خالص‌سازی آن منجر به تولید سه محصول دانش‌بنیان شده است.

لازم به ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور از ۲۳ تا ۲۶ آذر از ساعت ۸ تا ۱۵، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای حضور دستگاه‌های اجرایی، فعالان حوزه‌های مختلف فناوری، دانشجویان و عموم مردم خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات