گلایه مشتریان از تاخیر اسنپ فود / پشتیبانی رسیدگی نمیکند؟
به گزارش تجارتنیوز ، در چند وقت اخیر، تاخیر در تحویل سفارش پلتفرم سفارش آنلاین غذای اسنپفود، باعث حاشیهها و گلایههای فراوانی از سوی مشتریان برای این استارتاپ شده است. اسنپفود در چند یک سال اخیر به سوپراپلیکیشنی تبدیل شده که درکنار غذا، سفارش شیرینی، خرید نان، فروش محصولات آرایشی بهداشتی و سوپرمارکت را نیز انجام میدهد. با وجود گلایههای بسیاری که پیش از این به پلتفرم اسنپفود شده بود، اما با توجه به نظرات کابران در شبکههای اجتماعی به نظر میرسد این مشکلات همچنان ادامه دارد. تاخیر سه ساعته! برخی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر نسبت به تاخیر اسنپفود در تحویل غذا اعتراض کردند: «کاش بفهمم اسنپفود دقیقا چیکار میکنه که غذاهاش این همه با تاخیر میرسه.» «شاهکار اسنپ فود، ساعت یک و بیست و سه دقیقه بعد از ظهر سفارش غذا دادم، الآن ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه است، بعد از چند بار تاخیر و اعلام زمان مجدد، یک ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات