خلق محتوا‌های خلاق و ناب به زبان تصویر


شرکت وایداستودیو متشکل از اساتید و دانشجویان رشته هنر است که هدف آن‌ها خلق محتوا و ایده‌های خلاق و ناب به زبان تصویر با روش استاپ موشن انیمیشن، موشن‌گرافی، ویدئوگرافی، اینفوگرافیک، عکاسی تخصصی، طراحی گرافیکی، طراحی سایت و اپلیکیشن است.

محمد زرقی، مدیرعامل شرکت وایداستودیو در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌وفناوری خراسان اظهار کرد: فعالیت ما از طراحی انواع گرافیک گرفته تا تولید ویدیوهای تبلیغاتی با کیفیت عالی، عکاسی صنعتی تبلیغاتی، موشن گرافی، طراحی سایت و طراحی منحصر بفرد UX و UI، طراحی هویت بصری سازمانی و ... می‌باشد.

وی افزود: ترویج و گسترش این ایده‌ها از طریق طراحی محتوای تصویری و تبلیغاتی مورد نیاز ارگان‌ها، کسب و کارها و صنایع در سطح بین‌المللی به زبانی نو و خلاقانه صورت می‌گیرد. واید‌استودیو، فضایی برای رشد ایده‌های ناب در حوزه هنرهای تصویری، تبلیغات و تولید محتوای تصویری مورد نیاز کسب کارهای بزرگ و کوچک است.

مدیرعامل شرکت واید‌استودیو‌ بیان کرد: هر آنچه که کسب وکارها، کارخانه‌های بزرگ تا واحدهای نوپا، برای تبلیغ و معرفی خدمات و محصولات خود نیازمندند برای آن‌ها فراهم خواهیم کرد. فعالیت ما از طراحی انواع گرافیک گرفته تا تولید ویدیوهای تبلیغاتی با کیفیت عالی، عکاسی صنعتی تبلیغاتی، موشن گرافی، طراحی سایت و طراحی منحصر بفرد UX و UI، طراحی هویت بصری سازمانی و ... می‌باشد.

زرقی ادامه داد: گستردگی فعالیت ما به گونه‌‌ای است که می‌توانیم به سراسر شرکت‌های مستقر در ایران و خاورمیانه خدمات ارائه دهیم. از سال ۹۸ در این حوزه مشغول فعالیت هستیم و مرداد ماه امسال، وارد مرکز رشد نیشابور و در دوره رشد مقدماتی هستیم. شرکت را با ۴ نفر از دانشجویان و اساتید هنر راه‌اندازی کردیم و در طول سه ماه توانستیم نیروی انسانی خود را افزایش و به ۳۰ نفر برسانیم و اکنون قصد داریم وارد دوره رشد شویم.

وی تصریح کرد: تاکنون برای کارخانه لبنیات بینالود نیشابور، کارخانه توزیع قطعات در خراسان، تولیدهای بزرگ پوشاک در نیشابور و خراسان و... تولید محتوای تصویری انجام داده‌ایم. همچنین در این زمینه با شرکت همیاب ۲۴ در پارک علم‌وفناوری خراسان قراردادی منعقد کرده‌ایم. برای فروشگاهی در حوزه عکاسی، انیمیشینی به تصویر کشیدیم که بازخورد زیادی داشت، به گونه‌ای که در جشنواره ملی هنرهای دیجیتال برترین نامزدهای انیمیشن‌ را از آنِ خود کرد؛ این نشان‌ می‌دهد که ما توجه ویژه‌ای به کار خود داریم.

زرقی گفت: هدف ما این است که بتوانیم با ارگان‌های بزرگ مانند شهرداری‌ها و کارخانه‌های بزرگی همچون میهن، پارس خزر و ... کار کنیم و سفارشات بین اللملی در منطقه را بگیریم و در قدم بعدی در حوزه تجاری بین‌المللی فعالیت داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت واید‌استودیو‌ اضافه کرد: انتظار داریم پارک خراسان در حوزه مالی و دادن وام،‌ حمایت بیشتری از ما داشته باشد، زیرا تجهیزات حوزه ما بسیار گران است. از لحاظ معنوی حمایت‌های خوبی دریافت کردیم و پارک علم‌وفناوری سبب شد نگاه‌ویژه‌ای به ما شود.

شایان ذکر است سازمان‌ها، ارگان‌ها، کارخانه‌ها، شرکت‌ها و... می‌توانند از طریق ایمیلTeyyf.Studio@gmail.com  با این شرکت در ارتباط باشند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات