افتتاح هفتمین شعبه فروشگاه بهبود در...

افتتاح هفتمین شعبه فروشگاه بهبود در...

افتتاح هفتمین شعبه فروشگاه بهبود در تهرانپارس

شب گذشته هفتمین شعبه فروشکاه بهبود در فلکه اول تهرانپارس افتتاح شد.

مجموعه تولیدى بهبود در سال ۱۳۸۲ با هدف تولید انواع پوشاک غیر رسمى (casual) خانم ها وارد بازار گردید. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم طراحى متخصص و توانا و همچنین کادر مدیریتى اجرایى مجرب در زمینه تولید، فروش و بازاریابى، همواره کوشیده تا کالایى در خور مقام و شخصیت یک بانوى ایرانى ارائه کند. در مجموعه بهبود بیش از ۲۰۰ نفر در قالب کارخانه اى واقع در اتوبان شهید رجایى به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع به طور مستقیم و ۴۰۰ نفر در ۲۲ واحد تولیدى به صورت غیرمستقیم مشغول به کار مى باشند. این مجموعه هم اکنون از طریق شرکت مادر خود (Parent company) تمامى مواد اولیه و پارچه ها را به طور اختصاصى و سفارشى تهیه مى نماید.

همچنین بهبود داراى دفاتر تحقیقاتى و پژوهشى بوده که از طریق آن به منابع اطلاعاتى بسیار ارزشمند درحوزه هاى طراحى، مد، ترندهاى فصلى و تولید روز پوشاک دسترسى دارد. بهبود هم اکنون با به کارگیرى فن آورى مدرن، خلاقیت و نیروهاى متخصص و فارغ التحصیل رشته هاى نساجى، پوشاک و طراحى از ظرفیت و دانش بالایى درزمینه هاى نساجى، شیمى نساجى و همچنین قسمت هاى مختلف تولید و طراحى بهره مند مى باشد به گونه اى که تمامى مراحل طراحى و تولید به صورت مکانیزه و به وسیله ماشین آلات روز دنیا صورت مى پذیرد.

از دیگر شاخصه هاى مجموعه بهبود استفاده از مشاوران و اساتید به نام و شناخته شده حوزه مارکتینگ در امر برندسازى بوده که با کمک آن ها توانسته در بازار رقابتى پوشاک، عملکردى متمایز و موفق ارائه دهد تا جایى که امروزه از بهبود به عنوان یک برند پیشرو در حوزه پوشاک بانوان یاد مى شود.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات