آیتول از هویت جدید برند خود رونمایی کرد
آیتول، به عنوان درگاهی معتبر در زمینه مدیریت پرداخت و ارائه خدمات یکپارچه خودریی از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. روز سه شنبه ۲۱ دی ماه، آیتول (itoll) پس از گذشت ۳ سال از فعالیت خود و ارائه سرویسهای تجمیع شده خودرو، از هویت جدید برند خود رونمایی و این اتفاق را از طریق شبکههای اجتماعی خود اطلاعرسانی کرد. معرفی هویت جدید برند آیتول و در کنار آن تغییر وبسایت و اپلیکیشن این برند، آغازی است برای خلق تجربهای نو برای کاربران تا با وبسایت و اپلیکیشنی کاربرپسندتر از خدمات آیتول استفاده کنند. آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویسهای تجمیع شده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد، پس از گذشت تنها ۳ سال از فعالیت خود، با توسعه و افزایش تنوع خدمات و سرویسهای خود به پلتفرمی مطرح در حوزه سرویسهای تجمیع شده خودرو تبدیل شده است. در حال حاضر آیتول بیش از ۱۰ سرفصل ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات